Hej
Jeg vil rigtig gerne have feedback på en ny opstartet webshop: www.babymagasin.dk
Synes konverteringsraten på Google Adwords reklamerne er ret lave, og håber at I med at lidt feedback kan hjælpe med at øje den.
På forhånd tak! 
Hej Pajzo.
Først og fremmest super ren og stilfuld webshop. Der er tænkt over den røde tråd, og navigeringen fejler bestemt heller ikke noget. Hvis jeg må komme med et råd - og så må du selv vurdere om det er noget du vil tage til dig - så vil jeg anbefale dig at du kigger på at skabe noget mere nuance i sitet. Jeg tror ikke det er hverken dine produkter eller opsætning der er noget i vejen med, men fordi du bruger pastelfarver på alt, træder dine produkter aldrig rigtig i karakter, og øjnene "svømmer" rundt og prøver at finde et eller andet...
Det jeg selv ville gøre er følgende:
Produktområder: Gør tekster mørkere så de skærer mere igennem. Prisen er især vigtig at gøre tydelig, hvis du ved du er billigere end dine konkurrenter. Gør det interessant! Det eneste jeg umiddelbart fokuserer på er ordet: "Reference", hvilket, for mig er ligegyldigt. Så dermed; Få billede og pris i fokus og gør tekster mere markant. Produktbeskrivelsen læser man altid hvis de første punkter fanger ens interesse.En ganske simpel AIDA model og et par testpersoner vil give dig en konkret konklusion.
Forsiden: Utrolig fedt grafisk! Store, ikke grafisk overfyldte, bannere som er flot struktureret! Igen... Jeg vil gøre det tydeligere at det er enten god kvalitet eller billigt - måske begge dele? Jeg kan ikke gennemskue om det er billigt, men fornemmer det er god kvalitet da du bruger leverandørs logo?
Når man navigerer fra forside til en hvilken som helst kategoriside, får man lidt sådan en "øv" fornemmelse... Fra det flotte grafiske kommer der en mindre grafisk side som springer op. Det fungerer fint på de sider hvor der er mange produkter, men faldt selvfølgelig først over en med kun 2 produkter. Måske finde en middelvej til at have lidt mere stemning på disse sider? Et stemningsbillede eller andet grafisk som får en til at smile mere når man er på sitet...
Lidt hård kritik måske, men umiddelbart noget jeg tror vil have en stor indflydelse på købers beslutning :)
Venlig hilsen Lasse Planitzer