Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side bodybuilding proteinpulver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej :-)
Jeg er begyndt at starte denne lille affiliate side der hedder Bodybuilding-proteinpulver.dk
På siden giver jeg lidt info omkring bodybuilding og diverse kosttilskud dertil.
Den er stadig under opbygning, men jeg kunne godt tænke at vide hvad i synes om den, og om den vil have værdi?
Venlig hilsen Oliver
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 12:08

Smid lige en mail til salg@proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 12:27

Hej Oliver,

Jeg vil prøve og hjælpe så meget som muligt som affiliate marketer selv. Jeg gætter lidt på, ud fra dit indlæg og din side, at du er forholdvis ny i affiliate gamet. Kosttilskud er en forholdvis konkurrencepræget niche. Jeg ville nok anbefale dig, at finde en mindre niche, at starte med og så kan du jo altid begynde og give den gas med bodybuilding-proteinpulver.dk senere. Nu kom jeg lige ind på navnet og det er lidt et begrænsende domænenavn - for når du har proteinpulver i dit domænenavn virker kreatin og weight gainer bare lidt off-topic. Jeg ved ikke om du har lavet meget arbejde på linkbuilding fronten, men et andet navn kunne måske stadig være en mulighed. 

Hvis du vil holde fast i den niche, ville jeg hvis jeg var dig virkelig give den gas med godt indhold. Dine indlæg lige nu er en smule tynde og mangler værdifuldt indhold. Du konkurrer mod sider som Fitness-blog.dk og Fitnessbuddy.dk som gør et ret godt stykke arbejde når det kommer til content.

Dette svar var på ingen måde for, at være fræk eller ond, men bare ærlig konstruktiv kritik. Jeg ville hvis jeg var dig kaste mig over en mindre niche hvis det er et af dine første projekter - komme igang med, at tjene nogle penge og derefter kaste dig ud i nogle større nicher med mere volume. Det er bare min mening, men jeg tror de fleste ville anbefale dig netop dette - når du er ny :)

Hav en god dag,
Med venlig hilsen
Christian Møller

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:30

Ville lave et par tekst link eller sammenligningstabeller.

Dette har 2 fordele efter min mening:

1) Personer med Addblocker-plugin i browser (mig f.eks.) har også chance for at klikke på en annonce

2) Tror ofte at der er større chance for et klik/salg her

Ellers ville jeg:

1) indsætte favicon

2) ændre metatitles og descriptions

3) ændre url på siden proteinpulver-2 til proteinpulver

4) overveje et logo

5) arbejde en smule med opsætning af teksten således det ikke er helt så meget mellemrum og et par underoverskrifter

6) lave "om os"-side med kontakt

7) På med analytics

Måske du kan hente mere inspiration her -> http://casperharlev.dk/kom-i-gang-med-affiliate-marketing 

vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Hej Oliver,

Først og fremmest mangler siden indhold. Du siger ganske vist at du lige er startet med siden, men indhold er det første jeg ville arbejde med. Så er sidens tema meget ringe. Hvis jeg var dig ville jeg finde et godt premium theme.

Pas også på med din linkprofil. Det ser ud til at de fleste af dine links kommer fra linkkataloger. Det kunne sagtens tænkes, at din side blev slapped af den næste panda, som forventes om de næste uger.

Håber det kunne bruges,

//Knuth

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 12:50

Hej Oliver.

Lige et hurtig råd - tag og vælg et theme der er responsive.

Der findes et væld af både gratis og flotte themes, som er responsive til wordpress.

Du kan lige så godt undgå at skræmme mobilbesøgende væk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)