Nogen der kan hjælpe min webshop med at komme op på google's side 1-4 med fem søgeord(sætninger) for under 1000 kroner? :) Kom med tilbud! |
ja, tro på det... du ender op med en uerfaren, der kommer til at koste dig dyrt...
ja, tro på det... du ender op med en uerfaren, der kommer til at koste dig dyrt... |
Hej Simlath Det kan vi sagtens finde ud af. Der er dog en betingelse: jeg bestemmer søgeordene. Lad mig foreslå følgende søgeord, som jeg med garanti kan få dig i top 4 på Google.dk med, uden at kende nærmere til konkurrencesituationen: "bøvlefis", "violet regnfrakke med blå og gule pletter", "brugt og halvmuggen bananskræl", "iphone 5003" samt "hudfarvet maling i små bøtter". Spøg til side. Ønsker du mod forventning at blive fundet andre (og nok mere konkurrenceprægede) søgeord, bliver du nød til at diske op med nogle flere info før at du vil kunne få et realistisk bud. -Hvad er URL'en på din webshop? -Hvilke søgeord har du i tankerne? -Hvilken risikoprofil ønsker du? Hygge! - Emil |
Nope. Søgemaskineoptimering er ikke imod deres retningslinjer. De har endda deres egen guide: Google SEO Guide Hvis han søgte Linkbuilding, så var det en helt anden ting.. |