Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på SEO til under 1.000 kr ønskes - 5 søgeord

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe min webshop med at komme op på google's side 1-4 med fem søgeord(sætninger) for under 1000 kroner? :)

Kom med tilbud! 

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

ja, tro på det... du ender op med en uerfaren, der kommer til at koste dig dyrt...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

simlath:

Nogen der kan hjælpe min webshop med at komme op på google's side 1-4 med fem søgeord(sætninger) for under 1000 kroner? :)

Kom med tilbud! 

Hej Simlath

Det kan vi sagtens finde ud af. Der er dog en betingelse: jeg bestemmer søgeordene.

Lad mig foreslå følgende søgeord, som jeg med garanti kan få dig i top 4 på Google.dk med, uden at kende nærmere til konkurrencesituationen: "bøvlefis", "violet regnfrakke med blå og gule pletter", "brugt og halvmuggen bananskræl", "iphone 5003" samt "hudfarvet maling i små bøtter".

Spøg til side. Ønsker du mod forventning at blive fundet andre (og nok mere konkurrenceprægede) søgeord, bliver du nød til at diske op med nogle flere info før at du vil kunne få et realistisk bud.

-Hvad er URL'en på din webshop?

-Hvilke søgeord har du i tankerne?

-Hvilken risikoprofil ønsker du?

Hygge!

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Er det egentlig ikke en meget god idé at lade være med at skrive site-url, søgeord og seo-ønsker i en tråd om SEO? Altså, hvis jeg nu var Google... Nå..

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:55

Kasper Bergholt:

Er det egentlig ikke en meget god idé at lade være med at skrive site-url, søgeord og seo-ønsker i en tråd om SEO? Altså, hvis jeg nu var Google... Nå..

Nope. Søgemaskineoptimering er ikke imod deres retningslinjer. De har endda deres egen guide: Google SEO Guide

Hvis han søgte Linkbuilding, så var det en helt anden ting..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)