Prøv og kontakte deres support. Jeg har lavet det således, at hver gang der kommer en ny ordre i min webshop, så får jeg en notifikation på min iPhone. Jeg kunne ikke helt finde ud af det, selv om jeg havde læst deres guides, så jeg kontaktede deres support.
De var meget behjælpelige og fik det fixet, selvom jeg kun har en gratis konto hos dem.
Det vil jeg gøre. Af og til overser man det mest nærliggende!
Men det er jo meganemt og intuitivt at gå til ellers. Så det undrer mig egentlig lidt, at jeg ikke har kunnet finde ud af det med hjælp fra diverse guides, jeg har googlet mig frem til.
Når.
Hvad er dine erfaringer med det ellers?
Jeg har hørt, at det var stærkere end GA til at mappe customer journeys...
Jeg bruger primært Woopra til notifikationen, når nogen køber noget.
Men jeg synes, at interfacet er meget brugervenligt med, at man kan se, hvilke sider personer, der har købt noget har besøgt. Man kan se, om de har besøgt siden før, og hvilke sider de så på det tidspunkt, og hvilken kilde de kom fra etc. Jeg går udfra, at det er det, du mener med customer journeys?
Ja, lige præcis. Og så til 'cohort analysis'. Men jeg må indrømme, at jeg ikke helt har set lyset endnu. Ville bare gerne prøve en anden strukturering af data end GA's måde at gøre det på.