Hej til alle her inde på Amino og god søndag Nu skal jeg bruge hjælp igen Salgs brevet kommer til at indholde en intro video og en masse andet, som tekst og billeder, samt lyd og musik klip. Salgs brevet skal ikke skrives som en politi report, men meget personligt til modtageren. Jeg har alt indhold til brevet, det skal bare sættes sammen på den helt rigtige måde. Jeg forventer ikke at det er færdigt på kort tid, for der vil være en del undersøgelse og info søgning af den person som skal modtage det, for at få det skrevet på den helt rigtige måde og der vil nok blive en masse tilpasning. Her skal man ikke være som Bilka og Elgiganten Salgs brevet skal til sidst, skrives på engelsk og skal sendes til modtager i USA. Jeg håber at der er nogen her på Amino som kan og vil prøve at løfte opgaven Venlig hilsen. Ronnie |
Ballobberne & Co.:Jeg håber at der er nogen her på Amino som kan og vil prøve at løfte opgaven
Du kan prøve at hive fat i Hans Stokholm Kjer. Han er ekspertblogger her på Amino og er rigtig dygtig til det med tekster.