Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Hjælp til salgsbrev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle her inde på Amino og god søndag Smile

Nu skal jeg bruge hjælp igen Smile jeg skal have lavet et 100 % prof. salgs brev som sidder 110 % lige i skabet, salgs brevet skal kun sendes til 2 personer.

Salgs brevet kommer til at indholde en intro video og en masse andet, som tekst og billeder, samt lyd og musik klip.

Salgs brevet skal ikke skrives som en politi report, men meget personligt til modtageren.

Jeg har alt indhold til brevet, det skal bare sættes sammen på den helt rigtige måde.

Jeg forventer ikke at det er færdigt på kort tid, for der vil være en del undersøgelse og info søgning af den person som skal modtage det, for at få det skrevet på den helt rigtige måde og der vil nok blive en masse tilpasning. 

Her skal man ikke være som Bilka og Elgiganten Wink som vil være billigst, men man skal være de bedste som findes i Danmark.

Salgs brevet skal til sidst, skrives på engelsk og skal sendes til modtager i USA.

Jeg håber at der er nogen her på Amino som kan og vil prøve at løfte opgaven Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ballobberne & Co.:

Jeg håber at der er nogen her på Amino som kan og vil prøve at løfte opgaven Smile

Du kan prøve at hive fat i Hans Stokholm Kjer. Han er ekspertblogger her på Amino og er rigtig dygtig til det med tekster.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:48

Hej Jan 

Tak for tippet Smile det vil jeg prøve.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie

Det er en opgave, som passer til mine kompetencer.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
2814 8403 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)