Hej folkens :) |
Hvis du ingen kompetencer har, så find et script med video-upload.
Men igen - du er virkelig på dybt vand, hvis dine tanker går på web10.dk til hosting af en rentabel hjemmeside med video'er.
Hej folkens :) |
Hvis du ingen kompetencer har, så find et script med video-upload. |
Har virkelig ingenting. har du et script du vil anbefale ? hvorfor er jeg på dybt vand hvis jeg vælger web10.dk til hosting ? hvad ville da være bedre? |
har læst lidt om wordpress . der er vel det hele jeg skal bruge ? så det vel bare prøve sig frem ? og har jo web10.dk hvor jeg bare skal ha fundet mig et domæne og så igang ? |
Ja nemlig Jepper, det er et system til at opbygge hjemmesider. Du kan finde hjemmeside tips fra www.Opbygning.dk i givet fald at du er interesseret i at få et par råd med på vejen! Der kan du finde informationer om tekster, billeder, videoer, linkbuilding, SEO og flere andre ting. Like gerne i toppen og giv din støtte. Siden er forholdsvis ny! Dbh. Lasse |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Tusind tak Lasse, der ser nok ud til at være noget at gå igang med :) fin side du har dig der :) fik lige et like med på vejen ;) |
Det var så lidt Jepper og tak for din støtte. Du er altid velkommen på hjemmesiden! God weekend! Dbh. Lasse |
Så lidt :) mvh Jesper |
Et enkelt eller to spørgsmål vil jeg da gerne være dig behjælpelig med ;) Normalt rådgiver jeg ikke. Jeg stiller bare min erfaring til fri rådighed på hjemmesiden. Dbh. Lasse |