Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og forslag til forbedring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Højrup Trading ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min webshop er efterhånden ved at være færdig og jeg ville blive glad for noget feedback, da det stadig er en forholdsvis ny verden for mig.

Når man selv arbejder meget med det, så kan man jo nemt stirre sig blindt på noget specifikt. Så et par friske øjne vil være guld værd!

Jeg søger forslag til alt fra "slider" reklamer til produkt information. Virker det og føler man sig fristet til at undersøge hvad det er for nogle produkter?

På forhånd stor tak!

Med venlig hilsen

Alex

www.icerasa.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:01

De grønne farver hænger ikke sammen. Knapperne er meget lyse og andre grønne elementer er mørke. Det skaber en form for ubalance i siden. Læg i kurven knapperne flyver lidt.

Den grå farve på siden er god men siden kan godt være lidt for mørk i foden.

Vær opmærksom på at kunder godt kan blive utilfreds og forlade siden, når du skriver at fragten et gratis og når man kommer til kurven skal man have et prisoverslag på fragt.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 9. Nov 12
Fra  Højrup Trading ApS Skrevet kl. 12:11

Super, tak skal du have!

Jeg havde selv tænkt lidt på det med foden. Godt at høre det fra andre!

Det med fragten kan jeg godt se... Den skal væk den boks..

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:13

Jeg ville få mig et nyt logo:)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:30

Hej Alex,

Først og fremmest synes jeg, du skal se bort fra kommentaren om nyt logo. Det er fint, og ser godt ud på produkterne med et sådan simpelt logo.

Når jeg kigger på din shop, synes jeg, der er alt for mange forskellige indtryk. For mange forskellige farver/nuancer.

Hvad er iCerasa? Hvad står I for? "Ekspert i træ-covers". Hvorfor ikke være dét så, istedet for at mixe det hele op med reservedele ligepludselig. Det skaber for mig forvirring om, hvor jeg er landet, og om kvaltieten af jeres produkter. Se tezzo, de forstår at gøre det. Det er i virkeligheden noget i stil med deres koncept, du skal have fat i tænker jeg, for at slå igennem for alvor med dine 'ægte træ covers'. Fokuser 100% på det.

Både produktfotos og slider billederne ville jeg arbejde seriøst med. Et cover til 200-250 kr., i 'ægte træ' skal fremstå super lækkert og eksklusivt. Det gør det langt fra med jeres billeder.

Footeren virker meget akavet og kluntet. Headeren virker som om i prøver at skabe noget 'apple'-agtigt. Lidt for meget synes jeg egentlig. Få en professionel grafiker ind over og få sat hele shoppen op i et farvetema der passer sammen hele vejen igennem (også med nye c2a knapper mv.) og samtidig giver et eksklusivt udtryk, som vel er det I ønsker med jeres produkter i den prisklasse?

Og når der kun er de 3-4 produkter, så brug dog for dælen et par timer på at skriv nogle ordentlige tekster. Eller som minimum få en tekstforfatter ind over.

Jeg håber, det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 9. Nov 12
Fra  Højrup Trading ApS Skrevet kl. 12:40

Tak skal du have! 

Det er rigtig god information du kommer med!

Præcis det jeg ledte efter. 

Der er noget at arbejde med :) 

Men det du beskriver er faktisk det hele grundidéen var bygget på. Simpelt og eksklusivt.

Tusind tak skal du have!

Mvh. Alex

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:03

Det er bare min mening!

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)