Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge mig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en ung mand på 20 år, som søger arbejde i udlandet.
Det gør jeg ud fra en princip om at få mere livserfaring, oplevelser og så for at tjene penge.
Pengene skal på sigt bruges på min drøm om at blive selvstændig.

Landet er ligegyldigt, men hvad angår lønnen skal det gerne være fordelagtigt i forhold til Danmark.

Om mig:
Jeg har taget en HHX på Struer Gymnasium og fik derefter arbejde, som kontorelev hos Midt- og Vestjyllands Politi (færdig 1. august 2013).
Begge steder har mine bedømmelser og karakterer været over middel (skriv for dokumentation).

Jeg har ligeledes dyrket karate siden år 2000 og har været trænet de sidste 5-6 år samt hjælpeinstruktør de sidste tre år på mit forbunds børnesommerlejr.

Mit mål:
At starte et sted og bevæge mig op i garderne. Jeg gør ikke tingene halvt, så vil jeg hellere lade vær.
Jeg vil dog ikke starte som elev på elevløn endnu engang, da jeg så ligeså godt kunne blive i Danmark.
Hvad angår mine erfaringer og uddannelse kan jeg ikke forvente en høj stilling, men jeg er dedikeret, lærenem og tør stå på egne ben. Jeg kan godt lide både at have og tage ansvar.
Jeg er seriøs, men mener stadig der skal være plads til humor.

Hvis det lyder spændende så skriv endelig :-)
Med venlig hilsen
Michael

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke. Det får du brug for med de krav! Jeg ville måske sætte dem lidt ned :P

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, når jeg læser dem igen kan jeg godt se hvad du mener..:b
Mange tak James!

**det eneste krav jeg har er, at jeg ikke starter som elev et sted, der skulle gerne være en nogenlunde løn så man kan få lidt med tilbage til Danmark når den tid kommer.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trier:

Ah, når jeg læser dem igen kan jeg godt se hvad du mener..:b
Mange tak James!

**det eneste krav jeg har er, at jeg ikke starter som elev et sted, der skulle gerne være en nogenlunde løn så man kan få lidt med tilbage til Danmark når den tid kommer.

Hvad er en nogenlunde løn, og baseret ud fra hvad? En nogenlunde løn i danmark, kan sagtens være en god løn et andet sted.

Kan give dig et lille eksempel.

I Holland er lønnen generelt lavere end i danmark, hvis man kigger på det man får før skat, men hvis du kigger på beløbet efter skat, og beløbet når alt er betalt, så tror jeg det er en del højere generelt ind i Danmark :)

Så jeg tror også du skal tage et kig på skattesatser, husleje, og de forskellige ting, fordi man kan blive meget overrasket :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Med nogenlunde løn mener jeg i forhold til landet, netop fordi der så oftest vil være tilsvarende andre ting der også er anderledes.
Så du har helt ret, men hvis det var Norge ville jeg forvente en lidt højere løn end her hvorimod jeg i Thailand ville forvente en lavere løn :-)
Så det var ment som en nogenlunde løn i forhold til det aktuelle land.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kender også personligt nogen der er taget til Norge med samme formål. Én af dem har endda startet noget offshore-arbejde, og det betaler vildt godt. Så det kunne være en idé! :)

Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)