Hejsa, Jeg er igang med at udvikle et tema i wordpress, hvor jeg har et "Racecenter", der på forsiden skal vise det næste løb og dato. Jeg har fået oprettet meta boxen, og boxen vises fint i wordpress admin. men ikke de to felter, hvor man indtaster næste løb og dato.
function add_racecenter_metabox() { $post_id = $_GET['post'] ? $_GET['post'] : $_POST['post_ID'] ; $template_file = get_post_meta($post_id,'_wp_page_template',TRUE); // check for a template type if ($template_file == 'page-home.php') { add_meta_box("race_center", "Racecenter - Næste løb", "race_center", "page", "normal", "low"); } } function inner_racecenter_metabox() { // Nonce for verification wp_nonce_field( plugin_basename(__FILE__), 'racecenter_nonce' ); global $post_id; echo ' <p><strong>Turnering:</strong></p> <label for="competition_name" class="screen-reader-text">Turnering:</label> <input type="text" name="competition_name" id="competition_name" value="'.get_post_meta($post_id, 'competition_name', true).'" style="width: 99%;" /> <p><strong>Dato og tid:</strong></p> <label for="race_date" class="screen-reader-text">Dato og tid:</label> <input type="text" name="race_date" id="race_date" value="'.get_post_meta($post_id, 'race_date', true).'" style="width: 99%;" /> '; } add_action('save_post', 'race_center_save'); function race_center_save( $post_id ) { // verify this came from the our screen and with proper authorization, if ( !wp_verify_nonce( $_POST['race_center_nonce'], plugin_basename(__FILE__) )) { return $post_id; } // verify if this is an auto save routine. If it is our form has not been submitted, so we dont want to do anything if ( defined('DOING_AUTOSAVE') && DOING_AUTOSAVE ) { return $post_id; } // Check permissions if ( 'racecenter' == $_POST['post_type'] ) { if ( !current_user_can( 'edit_post', $post_id ) ) { return $post_id; } } update_post_meta( $post_id, 'competition_name', $_POST['race_date']); update_post_meta( $post_id, 'race_date', $_POST['race_date']); } ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- page-home.php <div id="racecenter"> <span class="title">Næste løb på banen:</span> <span class="comepetition"><?php echo get_custom_field_value('competition_name'); ?></span><span class="race-date"><?php echo get_custom_field_value('race_date'); ?></span> <a href="" class="watch-on-fb">Se på Facebook</a> <div class="clear"></div> </div> Håber der er en venlig sjæl, der kan forklare, hvad jeg gør forkert. ![]() Venlig hilsen Nils |
Det jeg lige kommer på er at der bliver spurgt på if racecenter uden underscore i slutningen, hvor jeg et andet sted så race_center.
Jeg ved ikke om det er det...
Håber du finder ud af det.
/Jens