Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping leverandør af sækkestol søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en dropshipping leverandør af sækkestole. 

- Jeg har i tankerne det skal være mærker som sackit, fatboy ect. 

Det vil glæde mig, hvis kendte nogen/eller selv kan levere dette, at i så kontakter mig her på amino i PM

eller mail: simon.andersen@outlook.com

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 12:19
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sådan helt kort og kontant, så kan det ikke betale sig at dropshippe sådan et produkt

- Hvis du ikke forstår hvorfor, så har du ikke sat dig godt nok ind i dropshipping-konceptet.

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jacob:
Sådan helt kort og kontant, så kan det ikke betale sig at dropshippe sådan et produkt

- Hvis du ikke forstår hvorfor, så har du ikke sat dig godt nok ind i dropshipping-konceptet.

Nej så har jeg sikkert ikke sat mig nok ind i dropshipping - men du kunne jo eventuelt forklare hvorfor, så er jeg da den del klogere ;) 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange om budet og supermarkederne er også hoppet med på vognen. Hos RoomPlus har vi f.eks. Fatboy og Sackit... Men det faktum at der er mange om budet giver en lav fortjeneste på de enkelte produkter.

Du er velkommen til og kontakte mig hvis du kunne tænkte dig et affiliate setup på sækkestole til afprøvning af dit koncept.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:34

Sender dig en pm :-)

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 14:00

Jeg takker for de fine svar ;) 

#Jacob: Tak for PM

#Christoffer: Tak for svar og vil gerne takke 'nej tak' til tilbuddet - ellers flinkt gjort af dig :)

Mvh Simon 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:07

Jacob:

Øh alle sækkestole leverandører dropshipper. Det er den mest udbredte salgsmetode inden for sækkestole. MEN det er et frygteligt luddermarked. Fatboy har ikke kunnet styre deres forhandlere af Fatboy sækkestole og der er konstant priskrig. Der er ingen fortjeneste på sækkestole og vi bruger kun mærket til at lokke kunder ind i butikken.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:21

Vi dropshipper ikke fatsak, så ved ikke hvor du har det fra at alle gør det.

Grunden til vi ikke tilbyder dropshipping er fordi vi gerne vil have vores forhandlere kender produktet og fordi vi ikke kan garantere lagerbeholdningen.

Når vi skal have dem produceret kan der godt gå 1 månedstid før vi får sendingen hjem, det er derfor op til indkøberne at styre deres eget lager.

Dermed ikke sagt vi ikke har nogen på lager, for vi har rigtig mange på vores eget lager.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Netmille:

Vi dropshipper ikke fatsak, så ved ikke hvor du har det fra at alle gør det.

Grunden til vi ikke tilbyder dropshipping er fordi vi gerne vil have vores forhandlere kender produktet og fordi vi ikke kan garantere lagerbeholdningen.

Når vi skal have dem produceret kan der godt gå 1 månedstid før vi får sendingen hjem, det er derfor op til indkøberne at styre deres eget lager.

Dermed ikke sagt vi ikke har nogen på lager, for vi har rigtig mange på vores eget lager.

Jeres produkt er ikke efterspurgt og tæller ikke med blandt eftertragtede sækkestole. At I ikke kan garantere lagerbeholdning virker utrolig uprofessionelt og er nok en af grundende til at ingen kender jer.

Fede malerier en blog om malerier

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)