Jeg har søgt rundt i en times tid efter svaret, så håber nogen vil hjælpe.
Kan I fortælle mig, hvor lang tid der går, fra en kunde i min webshop betaler for en vare med sit betalingskort - som kan være mastercard, visa og lignende - til jeg har pengene på min firmakonto ? Antagelsen er, at den følgende dag eller to er en hverdag, transaktionen går glat etc.
Jeg har oprettet/rekvireret mine betalingsløsninger i dag, men jeg kan simpelthen ikke finde svar på spørgsmålet.
har prøvet at lave en aftale med euroline, men de har sagt de har travlt og først tager nye e-commerce kunder ind medio maj. Det er ved at være en måneds tid siden. Så vil høre om det er en aftale du lige har fået lavet med euroline?
Som jeg skrev, måske lidt tvetydigt - så jeg rekvireret min betalingsløsning hos Euroline. Jeg har modtaget bekræftelse fra Quickpay og mit administrationsmodul hos dem fungerer fint.
Jeg skal derfor udnerstrege, at jeg ikke har fået noget oprettet hos Euroline endnu, men har tilsendt dem den bunke af dokumentation i form af skattepapirer, virksomhedsregistreringsattest, handelsbetingelser og lignende som de udbeder sig.
Men det med de to uger overrasker mig ikke. Det er for vildt at det skal gå så langsomt i så high-tech et system. Men rentefordelen ved at opbevare så mange penge er vel stor, og så er der vel antageligt noget betalingssikkerhedsrelateret i det.
Nu bruger vi godt nok selv Swedbank, men jeg går ikke ud fra at Euroline har længere udbetalingsfrister en dem. Vi har pengene på kontoen efter 2 hverdage.
Jeg mener at man starter op med 7 dages udbetaling, eller 14 - afhængig af hvilken virksomhed man driver. Desto bedre forretningen ses hos Euroline, desto bedre bliver vilkårene. F.eks. vil jeg skyde på, at de helt store sikkert er nede på 1-2 dage. Men er man nystartet, så skal man nok ikke regne med at få det samme. :)
Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk
Euroline har umiddelbart én standard udbetaling, som hedder 7 dage.
Så fra du hæver betalingen i din gateway vil der gå 6 dage inden du får en rapport indeholdende oversigt over det faktisk beløb, gebyret du betaler pr. transaktion samt det reelle beløb der overføres på 6. dage til din konto. Du vil derfor på 7. dag modtage betalingen på din konto.