Jeg synes ofte der på Amino gives udtryk for dårlige oplevelse med den ene eller anden leverandør... Derfor synes jeg det er på sin plads med en positiv en af slagsen. Ifb. med et spørgsmål omkring sporing af PDf-filer i vores Analytics, meldte Kim fra Adjust Marketing sig på banen og stillede sig beredvilligt til rådighed. På trods af at det har taget ham både tid og energi, så har han udført det hele i den helt rigtige Amino style - og hjulpet Amino til Amino. Så den gode stil og service findes endnu - og så endda på en helligdag. Betaling ville han ikke have, og jeg synes at han fortjener anerkendelse for sin indsats - og den er hermed videregivet. Mvh, Jacob |
Den slags historier synes jeg godt, der kunne være flere af. Både her og andre steder.
Uden der går alt for meget markedsfør en ven i sagerne.
Men det er der jo netop ikke tale om hér. Bare en rigtigt god oplevelse.
Amino er et fantastisk sted. Nogle gange henter jeg tilbud flere steder, herunder fra de mellemstore til store bureauer. Pris er ikke noget problem at slå. Men passionerede aminoer forstår tit også at yde god service. Og de forstår forretningsbaggrunden, fordi de selv driver virksomhed. Det skal man ikke kimse ad.
Twitter er dog også blevet ret stærkt på match making-fronten.