Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uopfordrede breve

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som jeg har forstået det kan jeg ikke sender emails ud til virksomheder med tilbud på serviceydelser? Må jeg sende en email, hvor jeg beder om lov til at sende et tilbud?

Hvis det ikke er lovligt, kan jeg sende fysiske breve med informationer om hvad jeg kan hjælpe dem med?

Tak på forhånd! Jeg håber nogle kan hjælpe, synes det er lidt svært at forstå det med spam!

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du må ikke sende email og be om lov til at sende email.
Du må sende alm breve og robinsonlisten gælder ikke cvr firmaer men kun private
Firmaer kan være beskyttet mod at cvr udleverer adresser men har man denfra andre steder må man altid sende alm breve til firmer
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej.
 
Robinsonlisten er kun forbeholdt forbrugere. Ved erhvervsdrivende er det lidt modsat forbrugere, når vi snakker telefonisk henvendelse. Du må jo ikke kontakte forbrugere med mindre de har givet samtykke – ved erhvervsdrivende må man derimod gerne ringe til dem, så længe de ikke har bedt om, at man lader være. Dette kan de gøre ved at blive registreret som reklamebeskyttet i CVR-registeret. Hvis du prøver at slå et firmas CVR-nummer op på cvr.dk, så kan du der se om de er reklamebeskyttede… E-mails må man ALDRIG sende til hverken forbrugere eller erhvervsdrivende med mindre de allerede er kunde eller har givet samtykke. Derudover er der visse undtagelse iht. telefonsalg når vi snakker forbrugere, det er nemlig helt lovligt at kontakte forbrugere hvis det drejer sig om  (f.eks. Forsikring, avis eller bogsalg)(Lov om visse  forbrugsaftaler § 6.) simpelthen fordi loven mener, at overstående ting er til gavn for borgerne. Alle har brug for en forsikring, samfundsinformation osv. Jeg håber at du blev lidt klogere.
 
Simon.
 
 
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Men reklamebeskyttet hos CVR betyder kun at man ikke må ringe eller skrive brev til dem hvis man har adressen fra et masseudtræk via CVR. Der er intet krav om at checke, hvis man har adressen fra nettet eller telefonbogen og alle andre steder end via CVR
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)