Hej jeg står faktisk meget snart og skal starte som selvstændig vognmænd. Men hvilken. Varebil vil du forslå skal være en liftbil plads til 6-8 paller helt ny kigget lidt rundt på nettet og kunne godt lig vw men kan ikke rigtige finde nogen hjemmeside hvor man kan se priser
Hej mener du leasing?? Og angående arbejdet så står jeg nok med en god aftale igennem et firma der garantere mig 6-7 timer arbejde fra mandag til fredag ved godt 6-7 timer ikke er meget vil mange sige men det en god start at have garanteret
Det kan være svært at skaffe arbejde i denne branche, jeg vil ligeledes også anbefale dig at lease en bil i en begrænset periode f.eks. ½ år- 1 år hvor den kan afleveres tilbage efterfølgende uden ekstra omkostninger.
okaii men hvis jeg så vil leasing en lad os sige vw hvor finder jeg dem henne kan ikke rigtig finde dem på nettet??
og ja ved godt det svært at skaffe arbejde . men som sagt har jeg en lille aftale i hus med et firma som garantere mig arbejde i et år med 6-7 timer om dagen fra mandag til fredag. og med mulighed for senere hen jeg kan få flere vogne ind.
Hvis jeg var dig ville jeg tag ind til VW og Mercedes og få et tilbud på den bil du ønsker og forhandle dig frem til en god pris og Leasing aftale. Vælg en bil der køre "langt" på litterne det får du brug for. Alternetiv er at finde en god brugt bil til at starte med og se om der er plads til at køre i en ny bil.
6@250-1500 x20-30000
Leasing- start sikker 50000 plus 4000 pm,brandstof- 5000pm,forsikring 600pm ,tlf osv 500 pm-lommepenge-1000
Så har du sikker 19000 tilbage og så hvis time pris eller timer går ned har du problem -
Som sagt pr ve og tænke godt om før du starter