Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tradesoeasy

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

tradesoeasy har et support team, forslår at du skriver til dem, derefter bruger lidt tid på demo trading uden risiko inden du går igang, vil dog anbefale at du bruger en god broker som igindex.co.uk 

bare ser at komme igang, for det virker 

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:04

hej

jeg tror ikke kan finde ud af. kender du nogen der vil købe bogen af mig. jeg fik købt det i sidste måned på 1800 kr men ville sælge på 1000 kr hvis nogen vil have det

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:23

kontakt deres support team, det virker godt og jeg har faaet mange gode svar, jeg er sikker paa at du faar det samme, trading systemet virker, saa giv ikke op saa hurtigt, gode ting tager tid .... held & lykke

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:15

hej

hvem har intresseret at købe aktier bogen. har aldrig brugt den, er helt nyt. sælges meget billig for jeg kan ikke finde ud af den...

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:51

Hej til alle der har interesse i TradeSoEasy

Vi har med stor interesse læst alle de indlæg der er lagt ud omkring vores bog og medlemsskab på TradeSoEasy.net i årenes løb.

Vi er ikke her for at forsvare vores markedsføring ej heller prisen på vores bog eller medlemsskab, men for at gøre opmærksom på at TradeSoEasy intet har at skjule, da vi sælger et godt produkt. Som kunde hos TradeSoEasy kan du benytte dig af vores kundesupport. Du kan skrive til os med dine spørgsmål, vi er eksperterne og vi kan hjælpe og guide dig til at trade korrekt og tjene penge. Du kan også sende os screen shots af dine trades, så vil vi analysere dem og give dig vores kommentarer. Og har du brug for en mægler kan vi anbefale flere, også til dem der gerne vil starte med små beløb. Kundesupporten er gratis for vores kunder.

Du er også meget velkommen til at skrive til os, hvis du ønsker mere information omkring bogen eller medlemsskabet inden købet.

Og så takker vi for alle de kommentarer vi har har fået, både ris og ros - alt giver jo stof til eftertanke.

TradeSoEasy

Support

www.tradesoeasy.com og www.tradesoeasy.net

Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 12:54

Hej,

Du er meget velkommen til at skrive til os på info@tradesoeasy.com hvis du har spørgsmål eller problemer med bogen, og vi vil besvare din mail så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen

TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11

Hej ...! Klap dog lige hesten en anelse...!

Fact # 1: OK, du har "investeret"  1800,- dkr. (uha-da en enorm invest...!)...!

du er ALdrig blevet lovet en skid...! Du har købt et "produkt" som egentlig bare fortæller dig mulighederne for at tjene penge...! Brug din egen sunde fornuft...! Men hvorfor klandre andre , når det går galt.....???

Fact# 2: ET ok produkt, i de rette hænder...!

Mvh Lasseman´d

Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 13:31

Hej,

Vores 4 step system er let at følge, og du behøver ingen erfaring med at trade på forhånd. Alt hvad du skal vide om trading lærer du fra bogen, også hvordan du benytter stopklodsen. Det handler ikke om at du skal være den rette person for at kunne bruge vores system, blot en smule sund fornuft og lysten til at lære. Du får selvfølgelig ikke serveret en formue blot fordi du køber vores bog, men en komplet manual og guide til vores 4 trins handelssystem. Ting tager tid, og du skal ikke regne med at du bliver succesrig trader dagen efter du har købt bogen. Men giver man sig tid til at lære systemet, skal det nok virke, ellers har vi den garanti, at du kan få dine penge tilbage hvis 4-step systemet ikke virker. Så hvad er risikoen???

Support

TradeSoEasy

www.tradesoeasy.com

www.tradesoeasy.net

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:34

TSEsupport:
Så hvad er risikoen???

Det der kunne være rart at vide er at hvis man vælger at prøve med eks. 1000 kr og hvor meget vil de kunne forøges inden for 1 uge, 2 uger, 1 måned.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 13:48

Hej Niels,

Vi hverken køber eller sælger aktier, men handler i bevægelsen. Du placerer et beløb i bevægelsen i henhold til vores system. Hvert trade har en maximum risiko og du kender til risikoen inden du handler, lavere eller højere risiko = lavere eller højere fortjeneste.

Hvor meget du kan vinde hvis du investerer 1000 kr., kan vi ikke svare på, da det kommer an på det trade du har fundet og din stop loss. Gode trades kan vare i dage og op til flere uger.

Med venlig hilsen
TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Translated by Google.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)