Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor eller samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg går med en ide, som jeg rigtig gerne vil føre ud i verden. Jeg har selv evnerne til den ene del af projektet, men den anden del kræver hjælp udefra.

Nu er det ikke fordi, at jeg ikke vil have andre med ind over, men på den anden side er det også min idé. En investor vil kunne gøre det muligt at hyre nogle mennesker, som kan få idéen op at stå. En samarbejdspartner vil være rar at have med løbende, men det skal selvfølgelig være den rette person, som har tiden og evnerne. 

Hvad er jeres erfaringer med den slags? Måske nogle som har prøvet begge ting?

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:54
Jeg vil giv dig det råd at kontakte startvækst de kan helt sikkert hjælpe dig med alle dine udfordringer...

Held og lykke med projektet!!!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:10

Start med at udarbejde en god forretningsplan - hvad vil du - hvornår vil du - hvem skal - hvornår opnås hvad - hvad er din egen indsats -viden - tid - penge

Tilføj et budget så godt du kan - udvikling - alle omkostninger og hvordan finansieres det

Uden det, vil det være meget vanskeligt overhovedet at få en invester eller en samarbejdspartner. Verden er fuld af gode ideer som ikke er finansierede og kravene fra de som skal ind med penge eller tid, er ganske høje, så tag den vej rundt medens du tænker i alle fald. Det vil også være nyttigt overfor banken, og overfor din egen struktur på ideen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:15

Cookie, du har helt ret. Arbejdet er også i fuld gang. Forberedelse er bestemt vigtigt.

Startvækst vil jeg da lige undersøge nærmere.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)