Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt kort over mobil telefoner, Android samt iPhone via en app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger nogle som kan hjælpe med et oversigt kort så vi kan se hvor vores mobil telefoner befinder sig via en app eller lign.
hvis det er muligt at se en route hvor den har været og hvor den er pt. "live"

Det vi har forstillet os er et kort med en masse små "nåle" på, grøn hvis den er aktiv rød hvor den var sidst hvis den er slukket.

måske andre ting kunne blive aktuelt, men lige nu og her vil vi gerne om vi kunne se hvor de er, måske man kunne wipe dem remote, sende en besked eller hvad der nu er muligt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:16

Den ide indeholder selvfølgelig andre ting og funktioner, men for iOS produkter såsom iPhone der har den allerede en "tracker" af ens forskellige iOS produkter når de er tændte og slukkede.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:18

Hej KennM

Ja men nu jeg har ca. 500 telefoner så kunne godt tænke mig et samlet sted hvor jeg kunne finde dem.
uden at skulle logge ind med et login for hver enkelt.

Jack 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:42

Ja og det kan man samle på én iOS enhed som det er i dag.. Men det er også ligemeget :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 10:45
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)