Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til start af virksomhed med fokus på fodbold

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg brænder for at starte en virksomhed og eftersom at min helt store passion er fodbold, så kunne jeg godt tænke mig at min virksomhed skulle have noget med fodbold at gøre.

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med min brainstorm - jeg mangler nemlig lige at finde den vinkel på det, så jeg kan finde ud af hvilken virksomhed det så skal være.

Tanken om at starte en webshop der sælger fodboldudstyr har strejfet mig, men er så godt som droppet igen, eftersom at konkurrencen på det marked er alt for stort.

Inspireret af en Thorborg-video har jeg derimod tænkt på noget med, at man kunne sælge sponsorater til fodbooldklubber, der har svært ved at finde f.eks. tøjsponsor til deres fodboldtrøjer. Dette arbejde kunne man så tilbyde at udføre for de små fodboldklubber rundt omkring der har svært ved at finde sponsorer til dette og så tage et honorar/procentdel for dette.  

Hvad synes i om idéen?

Eller har i andre gode idéer? - i så fald, sig til!

Håber i kan hjælpe mig

På forhånd tak

Mvh

Morten 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du kan evt starte med at lave en blog omkring fodbold. 

Når du begynder at få noget trafik kan du overveje hvordan du kan tjene penge på det.

Det gode ved bloggen er, at du ikke rigtig risikerer nogen penge :)

Held og lykke med det


 

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, og tak for din idé. Det ville da være en start. 

Andre der har nogle gode idéer, så sig endelig til!

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg synes det er en god idé med at hjælpe de små foreninger med at skaffe sponsorer, det er altid nogle frivillige i foreningerne der skal prøve at skaffe sponsorater, og jeg tror ikke altid de har det lige nemt, det vil være en god idé med en tredje uvildig part der kan udføre jobbet professionelt. Bare kom igang og tro på.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CASH.

Tak for dit input. Det kunne godt være, at jeg skulle prøve at arbejde videre med den idé.

Som du siger, så ville mange foreninger nok godt kunne bruge hjælp til at finde sponsorer. 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

CASH:
det vil være en god idé med en tredje uvildig part der kan udføre jobbet professionelt.

nemlig. og laver man en ordenlig platform (hjemmeside) som sælger idéen til sponsorene, så kan det da tænkes at man kunne få en lille "dating" portal, som fører sponsore og klubber sammen.

hvis du først får lokket både sponsore og klubber ind på sådan en side, så er jeg sikker på at du kan få fornuftige reklame indtægter ind fra de firmaer der både sælger og trykker på sportstøj :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Din idé er faktisk ikke helt dårlig. Synes du skal arbejde videre med det. 

Nu nævner du hverken noget om alder eller budgetering, men her den anden dag var jeg hjælper til et arrangement kaldet "pigeraketten", hvor 6-12 årige piger mødtes til en anderledes fodboldoplevelse, og sådanne tiltag synes jeg virkelig Danmark mangler. Hvis du har energien/midlerne kunne dét også være en interessant vinkling :-) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

(slettes)

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare fordi der er konkurrence er det ikke ensbetydende med at du ikke kan lave en webshop, du kan bare gøre det anderledes end dem der er der i for vejen og sælg din ide på nogle andre parametere.

 

Vh. Benjamin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)