Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at lære HTML, CSS og PHP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nogle der har nogle gode steder på nettet, som de kan anbefale til at læse de omtalte 'sprog'.

Synes selv http://www.w3schools.com er godt, men kunne være at I også kan anbefale andet godt :-)

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil lære det "rigtigt", så vil jeg anbefale al du udtænker noget du gerne vil kunne lave og derefter finder løsningerne til det ud fra f.eks. w3 m.v. og så reelt gør det.

Ved blot at reproducerer det som du kan se online, så lærer du det formentlig næppe godt nok til reelt at kunne bruge det - Min egen erfaring.

Når du derimod udfordrer din hjerne til at finde løsningerne på egne "problemer", så tvinger du dig selv til at tænke kodens funktion, som giver forståelse hvorfor, hvordan og hvorledes.

Doing Is Learning Smile - Det kan sagtens være du gør det sådan allerede, men det er min erfaring siger mig omkring metoden til at få noget ud af det jeg sidder med.

Jeg vil mene at sådan noget som W3 er fint til HTML og CSS, hvor du formentlig bliver nødt til at supplerer med ophavskilden indenfor PHP - php.net - for at få den viden du reelt får brug for hvis du skal udfordre dig selv på den store palette.

MVH

Niels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan prøve www.codecademy.com det er super godt. Og skrevet på en måde der er til at forstå.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må på det kraftigste fraråde at anvende w3schools som en kilde til indlæring.

Se her hvorfor: http://w3fools.com/

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på nemprogrammering.

De har nogle - synes jeg - ret gode danske tutorials.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, men det er jo langt fra alt hvad de skriver om, der er forkert. Det er vel ikke mange procent af deres indhold, der ikke er korrekt beskrevet.

Ja måske skulle de lade den brede befolkning bedømme det de skriver og have mulighed for at rette det, men det indlæg du henviser til er fra 2011...

Der er mange gode opstarts råd til HTML og CSS inde på W3SCHOOLS, selvom jeg giver dem ret i at ikke alt er helt korrekt.

Dog skal vi alle tænke at udvikling af hjemmesider, i HTML og CSS, aldrig har været og aldrig bliver en eksakt videnskab.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:

Du kan prøve www.codecademy.com det er super godt. Og skrevet på en måde der er til at forstå.

Jeg er helt enig med Jan. Jeg lærte sindssygt meget af codecademy. Meget af det første er måske lige lovlig nemt, men så får man det opfrisket.

Selv min mand, der har 10 års erfaring med programmering, følte at han fik opfrisket gode ting, ved at gennemgå det! :) Så det kan kun anbefales.

Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

lynda.com, det findes der et hav af gode video tutorials, til mange programmerings sprog.

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres gode links, dem vil jeg bestemt kigge nærmere på! :-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg brugte selv w3schools som er glimrende, hvor jeg fik lært en masse hvor jeg efterfølgende lanceret min webshop hvor vi sælger billige hdmi kabel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)