Hej, Vores side er stort set færdig, og vi vil meget gerne have feedback på den. Gerne rettet imod SEO og forståelsen af indholdet. Og selvfølgelig, og man får den famøse "købe-lyst" på sitet. På forhånd tak |
Hej :)
Jeg syntes at siden er rigtig flot, og jeg kan godt lide det store billede og de overskuelige menuer.
Jeg kunne ikke lave den bedre selv! Men her lidt forslag, som bestemt ikke er kritiske for om siden virker eller ej, kun ting jeg syntes kunne være lækre for brugeren :)
1. Jeg syntes at du skal gøre priserne mere overskuelige. Lav en tabel med dem der fylder 1 side, så der ikke skal scrolles så meget. På den måde er det meget nemt at få overblik over både produktet og prisen.
2. Når der skal vælges type på kontaktsiden, syntes jeg du skulle indsætte den produkttype der er klikket på, eller lave en dropdown menu med produktnavn samt pris. Så er det nemmere at vælge, og en tur mindre fra mus til tastatur for brugeren.
3. Sort farve bag "Priser" og "Kontakt" så de virker som en del af menuen, ellers tag den blå farve bag den menu man er inde under.
Det skal siges at jeg kører Safari, så måske virker pkt. 3 anderledes her :)
Ellers en rigtig flot side, håber du kan bruge feedback til noget.
Venligst,
Bjarke