Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vores side er stort set færdig, og vi vil meget gerne have feedback på den.

Gerne rettet imod SEO og forståelsen af indholdet.

Og selvfølgelig, og man får den famøse "købe-lyst" på sitet.

På forhånd tak

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 23:53

Hej :)

Jeg syntes at siden er rigtig flot, og jeg kan godt lide det store billede og de overskuelige menuer.

Jeg kunne ikke lave den bedre selv! Men her lidt forslag, som bestemt ikke er kritiske for om siden virker eller ej, kun ting jeg syntes kunne være lækre for brugeren :)

1. Jeg syntes at du skal gøre priserne mere overskuelige. Lav en tabel med dem der fylder 1 side, så der ikke skal scrolles så meget. På den måde er det meget nemt at få overblik over både produktet og prisen.
2. Når der skal vælges type på kontaktsiden, syntes jeg du skulle indsætte den produkttype der er klikket på, eller lave en dropdown menu med produktnavn samt pris. Så er det nemmere at vælge, og en tur mindre fra mus til tastatur for brugeren.
3. Sort farve bag "Priser" og "Kontakt" så de virker som en del af menuen, ellers tag den blå farve bag den menu man er inde under.

Det skal siges at jeg kører Safari, så måske virker pkt. 3 anderledes her :) 

Ellers en rigtig flot side,  håber du kan bruge feedback til noget.

Venligst,
Bjarke 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Går ud fra du mener http://www.kbhvandski.dk/ :)

Det første jeg umiddelbart lige bed mærke til, er at det ikon der peger imod jeres blogger profil i virkeligheden er logoet til deviantArt. Det bør nok ændres for at undgå forvirring, og i øvrigt 'misbruge' deres logo :)

I forhold til SEO kan jeg se i mangler at udfylde titles i jeres <a>-tags. Jeg er på ingen måde ekspert, men det ville jeg i hvert fald fylde ud, derudover ser selve koderne ret fornuftige ud som jeg lige hurtigt kan skimme mig igennem, med undtagelse af et par <br>-tags under arrangementer. :)

-Fredskov

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 00:02

Tak.

1: Ja - det kan jeg godt se. Vi tænker at sætte en PDF ind os.

2: Vi arbejder på en dropdown. Lige nu virker den ikke. Så denne er midlertidig.

3: Den blå farve er en del af designet - men kan godt se hvad du mener. Kigger lige på det.

Tak for svar

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 00:06

Fredskov - tak for den med ikonet. Det skal rettes!

Jeg er ikke sikker på, hvilke <a> tags du mener?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

Denise Conradi:
Jeg er ikke sikker på, hvilke <a> tags du mener?

Det jeg mener er at i kan udfylde titel i a fx. < a href="#" title="Hvor går linket hen?">Helst skal du kunne vide hvor linket går fra denne tekst</ a >

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)