Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan hjælpe mig med DC/redirect?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået flyttet indholdet fra det gamle domæne til et nyt. Indholdet ligger dog på den samme server.

Jeg har bedt om at få lavet en 301 redirect af de gamle adresser så de peger på de tilsvarende adresser, men bare på det nye domæne.

Nu har jeg testet for duplicate content med copyscape.com og den viser at der netop er duplicate content mellem de to domæner.

Gl. domæne: www.bettebiksen.dk

Nyt domæne: www.lavente.dk

Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg får Google til ikke at indeksere mit gamle domæne?

Venlig hilsen

Jan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 01:24

Hvis du har 301 redirected alle sider fra dit gamle domæne til det nye så ingen problemer. Næste gange søgemaskinerne kommer forbi dit gamle domæne, fortæller du dem, at indholdet er blevet permanent flyttet til de nye adresser. Du gør self. smartest i Ikke bare at redirecte alle gamle adresser til forsiden men såvidt muligt forsøger at matche dine redirects på kategori, produkter mv hvilket det lyder til du er opmærksom på.

Der vil gå lidt tid før siderne fra det gamle domæne forsvinder fra søgemaskinernes indeks og derfor der kan forekomme midlertidigt dc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:30

De bliver redirected mappe til mappe. Så når der bliver klikket på et gammelt link med det gamle domæne, så redirecter den til det nye domæne med samme mappe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)