Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja så kom dagen hvor min side gik i luften

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude i Aminoland

Jeg har de sidste 3 måneder arbejdet på min shop og har idag aktiveret min Gateaway og fjernet spæringen for google.

Så jeg sidder nu bare og venter på min første ordre :-)

Jeg vil meget gerne have noget kritik af siden, da den jo altid kan blive bedre.

Siden findes her : www.sejleg.dk

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael

Sejt at du tør at gå ind i en konkurrence præget branche som legetøj til børn! 

Nu nå du skriver at du blot venter på din første ordre, så bliver jeg fristet til at sige:

Hvor får du din traffik fra?

Jeg synes jeg ser flere og flere der åbner en webshop, og tror at nu kommer "kunderne bare rendende", og jeg håber ikke det er tilfældet med dig. For noget af det sværeste med en webshop er netop at finde kunderne.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 16:07

Banneret stresser mig lidt, synes det kører en anelse for hurtigt.
Derudover synes jeg at den hvide firkant i toppen (til højre for logoet) er lidt mærkelig, kan ikke se hvorfor baggrundsfarven ændres - og synes det ser lidt klodset ud.

Ellers en fed shop.

Vh
Jonas 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:32

Tillykke med lanceringen :-)

Synes siden ser fin ud, men bryder mig heller ikke synderligt om den hvide boks.. Uden den dog er vildt generende..

Som sagt ser den fin ud, men gør lige dig selv den tjeneste, at få læst korrektur. Personligt hader jeg, når ordbare stårved sidenaf hinandenudenmellemrum ;-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:36

det er måske en ubetydelig detalje, men jeg ville ikke selv personligt bruge skæve priser som "322" og "283"

det kan få et fåtal af brugere til at tro at det er en fuskerside, da netop de sider plejer at bruge en valuta omregner til at skamme brugere på deres eget sprog i deres egen valuta.

læste endda engang en guide om sikker handel på nettet hvor netop skæve beløber var nævnt som et fare-signal, og de eventuelle kunder der har læst den artikel vil du da gerne handle med :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:40

Tillykke med det!

Lige som de andre, så synes jeg heller ikke om den hvide boks. Det ligner en Google reklame.

Du har også et par fejl i dine links rundt omkring. Hvis du f.eks. går ind på en underside og trykker på Salgsbetingelser eller kontakt os, så fyger man til en fejlside. (Teksten på fejlsiden går i øvrigt ud over kanten).

Teksten under Kundeservice står også i en meget lille spalte.

Held og lykke med siden. :)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:43

Hej flot Magento shop, syntes der mangler dreng pige kategori 

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 19:11

Hej Michael

Tillykke med din shop, kan se vi er kon-kollegaer :-D

Dine dropdown-valg når jeg køre musen over menu-punktet "legetøj" virker rodet. De står ikke i alfabetisk orden, og jeg kan ikke gennemskue anden logik med måden de står på, så det synes jeg du bør kigge på.

Enig med det de andre også har skrevet.. især det med at du bruger skæve priser virker forkert, og ikke tillidsvækkende. Beskrivelsen til nogle af dine produkter virker som om de har været en tur i Google translate?? Det duer ikke.

Ellers en flot shop, og rigtig lækkert med det tårne der rammer siden ind.

Mvh
Anders 

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 14:11

Tak for input so far.

Kan læse at mange kommentere mine skævepriser, så det er helt sikkert noget af det første jeg vil kigge på.

Hvad angår den grå boks i toppen, så er det noget vi allerede har arbejdet på at fjerne. Hver hver gang har det givet nogle uheldige bivirkninger. Men den er på to do listen.

Jeg er også glad for at der er flere der roser mit design, jeg har lagt meget arbejde i at siden skulle byde på et lidt anderledes look end en typisk legetøjs webshop design.

Jeg har også en markedføringesplan hvor jeg b.la. får printet 8000 stk. foldere, som i første omgang skal omdeles i Skanderborg kommune. Derud over er jeg selvfølgelig i fuld gang med at opsætte adwords.

Kom endelig med mere input :-) det er jo guld værd.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 14:18

Hej Michael

God shop:)
Kan især godt lide menupunkterne "LEGO" og "HERO" med dropdown funktionen der viser billeder i stedet for bare tekst. Meget godt tænkt i henhold til at der nok også er en del børn der tjekker det.

Og apropros dét, så jeg tror jeg der er rigtig mange børn der tjekker tingene på iPad'en og måske endda også iPhone'en. Jeg ved i hvertfald at mine gør. SÅ........jeg ville helt klart gå efter - i en version 2 - at lave designet responsive.

Og så den hvide boks i toppen.......(ligesom alle andre synes jeg den signalerer noget forkert. Den gør i hvert fald ikke noget GODT for designet.)

God fornøjelse og held og lykke med siden.

/ Brokop

http://brokop.com/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)