Når jeg går ind på "Debatter du deltager i", så går der lige nu mellem 15 og 20 sekunder.
Tonny
Mindst og jeg har skrevet det til dem. Efter en tid da almindelige indlæg var til at tilgå, er "debatter du detatager i " værre end nogensinde- jeg vil sige op mod 40 sek - og selv - debatter der er nye - er langsomme som bare pokker - medens det går fint at gå ind i en enkelt dabats ??
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg kan ikke huske nogensinde at have oplevet at den timer ud. Til gengæld er det mega belastende at det tager så lang tid at åbne 3-4 faner med indlæg. Man risikerer at spilde sin tid på at navigere frem og tilbage.
Nu ved jeg ikke om android version kører på samme server, men den virker ret langsom. Loader længe og nogle gange timer den ud
Jeg har ikke læst nogle af de andre bruger-oplevelser, men jeg kan i hvert fald tilføje, at hastigheden har været rigtig fin, når jeg har været på Amino de seneste dage.
De bedste hilsner
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Lige da jeg indtastede adressen til siden her.. for snart 5 minutter siden, har jeg ventet på at den enten gav mig en timeout eller at jeg fik vist noget. Den har bare stået og "loadet".... så kl. 1325 ca hvis det kan hjælpe. Kun forsiden. nu tør jeg ikke trykke på forsiden igen..