Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investorer!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kan ikke røbe så meget af ideen herinde.

men hvis du er interreseret i at give et bidrag til et par unge iværksættere

skal du være mere end velkommen til at skrive en besked til mig. 

Kan sige så meget at det bliver STORT!

Mvh.

Mathias Jensen 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:26
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

matviborg:

Jeg kan ikke røbe så meget af ideen herinde.

Mvh.

Mathias Jensen 

Du røber jo intet med den pinlige post. Hvad med at skrive følgende ting:

- Hvilket område er ideen inde på?

- Hvad er målgruppen?

- Hvor meget skal der investeres?

- Hvad får en eventuel investor?

- Hvilke personer står bag ideen?

- Hvilke kompetencer har I?

- Hvor i landet befinder I jer?

Det er bare nogen af de ting som du bør skrive. Hvis jeg var investor og læste den post fra dig, så ville jeg holde mig langt væk fra altid da du virker uprofessionel og hvis dette er din tilgang til, at drive virksomhed så vil du gå konkurs.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:07

må bakke op - det er ikke en måde du normalt vil få nogen som helst investorer op af stolen på, højst lidt useriøse henvendelser. Det er ikke afgørende at du beskriver projektet i detaljer, men folk der seriøst skal investere, vil vide meget mere end den tekst du byder på, de går ikke ind og sender en mail med - ja kom med info - det er der alt for mange nitter til for - så prøv at løse denne jeg skrev en gang, fordi jeg selv var ved at give op med at se på amino og amino kapital, ansøgninger, som manglede seriøsitet i den grad. Prøv at hente lidt fra den, ikke at den er en minimums eller maksimumsliste - den kan bare plukkes fra RÅD TIL INVESTERINGSANSØGNING 

Giv ikke op fordi du fik lidt modstand her, men brug den til at forbedre den info du kommer medSmile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

*** Kan se, at matviborg allerede har taget ved lære og har oprettet en anden tråd, så please ignorer nedenstående ***

.

Jeg synes, det er lidt hårdt at give dig een stjerne for indlægget, men ja, du klokker i det, matviborg. Du skriver, at du er ung, og du har blot lavet 18 indlæg herinde, så måske er du lidt undskyldt.

Du er nødt til at LOKKE investorer frem. Der kommer så mange nye ideer hver dag, at investorer er nødt til at frasortere med hård hånd.

Skriv

- hvad investorer får ud af at investere i jeres ide

- hvilken andel de får for at løbe en risiko

- hvor meget du selv har tænkt dig at investere (det kan være tid, penge, andre ressourcer)

- på hvilken måde jeres ide er nyskabende

Og så er du nødt til at fortælle mere om, hvad det handler om. Er det en banebrydende ny type krigsskibe, I har fundet på? Eller er det en banebrydende ny type webshops?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)