Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af produkt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med et projekt hvor jeg har lavet en lille dims.. Men hvordan får jeg vurderet prisen af min ide, hvis jeg f.eks vil sælge den til et firma der selv kan producere og sælge den?

Mvh Tobias

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et spændende projekt du er i gang med :)

Du kunne lave en kvantitativ undersøgelse i form af et online spørgerskema så som f.eks surveymonkey. Lav nogle gode spørgsmål der kan vise om der er et behov for din dims, samt et spørgsmål om hvad folk vil være villig til at betale. Du kan dele dit spørgerskema her på amino eller et relevant forum for at få besvarelser. Når du har fået nok besvarelser kan du arrangere et møde med et firma, i samme branche som dit produkt, og vise resultatet af din undersøgelse.

Jeg ønsker dig det bedste held og lykke med dit produkt.


 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret..

Det hjælper mig lidt af vejen. Men kan man f.eks tage ud til virksomheder og dele et spørgeskema rundt da min kundegruppe ikke har et direkte forum..

Men ved hjælp af sådanne spørgeskemaer, kan jeg så selv derudfra skønne mig til en pris? 

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

På en måde ja. Det vil give dig et bevis på dit produkt har værdi, hvis altså spørgerskemaet viser folk gerne vil købe det og hvor meget de vil betale. Dette kan bruges til at presse prisen op og øge chancerne for et firma er interesseret i at købe det. Hvis du hellere selv vil producere produktet, giver et spørgerskema også en viden om det overhoved er værd at investere sine penge i :)

Nu ved jeg ikke hvad dit produkt er? Men hvis målgruppen er virksomhedsejere er amino jo lige stedet. 

Hvis du har lyst kan du skrive hvad dit produkt er i en privat besked, så vil jeg muligvis kunne give et mere præcist svar.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)