Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En leverandør har booket forkert fragt service på min regning!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Køber og sælger er den samme??
Arh, det er vist ikke rigtig, så vidt jeg kan læse har Michael bestilt/købt nogen vareprøver.

Og selvfølgelig havde hovedpinen været købers ved en EXW, det er det også såfremt det går i stykker under læsning (og rent faktisk tidligere).

Men jeg prøver bare at hjælpe og gider sgu ikke rigtig din tone, du har tydeligvis en del at lære omkring transport endnu.

Jeg står gerne til rådighed for Michael Nielsen, men kommunikerer kun per privat besked fremover.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Morten Laursen

Det er underordnet, hvad der er købt. Michael forestår selv transporten - Det ville være det samme, hvis jeg købte varer af dig og selv afhentede dem fra din fabrik. Selvom der står CIP på fragtbrevet, så holder den ikke i retten, hvis godset bliver smadret undervejs.

Som en anden part også nævner, så er vi slet ikke ude i en problemstilling vedrørende transporten her.. Det vil højst være en problemstilling, som man kan drøfte med sælger.

Jeg kan henvise dig til Rasmus Køie eller Rasmus Holbæk, begge jurister ved DASP. Der er ingen grund til at blive pigefornærmet..

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)