Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaring indenfor sprøjtestøbning af plastik?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

Jeg har selv rodet med at skulle have lavet nogle simple plastic emner.
Jeg fik kontakt med www.davinci.dk i Billund - de kan hjælpe dig med at få lavet prototyper i det rigtige materiale.
Med hensyn til støbeformen og produktion mener jeg at 50-100.000 er i overkanten af hvad du skal forvente at et lille emne.
Har hos www.ide-Pro.dk fået lavet støbeforme til langt under dette niveau. Og de klarer også produktion på automatisk udstyr = lav lønandel = lav pris og hurtig levering.

Kontakt mig endelig hvis du vil have lidt gratis hjælp med at realisere dit produkt.

Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Festsortimentet.dk Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg arbejder med plaststøbning til hverdag, og køber støbeværktøjer etc.

Et støbeværktøj er ret dyrt at få lavet, men prisen afhænger meget af volumen, og hvilke krav der er til tolerancer på emnerne etc. Og som så meget andet så er det bilegere at få det lavet i feks. Kina men det kræver jo en vis volume. 

Alternativt kan man jo også lave det vha. 3D print er måske fræse eller på anden måde bearbejde det ud uden der skal laves et værktøj. 

Jan

www.festsortimentet.dk udlejning af alt til fest

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Mange tak for jeres hjælpsomhed, vil bestemt tage brug af jeres råd! Jeg har prioriteret skolen højere de sidste uger på grund af eksamen, så jeg har først fået set jeres indlæg nu :-)

Vh Jakob Aa

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Prisen handler om tolerancer som ovenfor nævnt men også antal emner i værktøjet. Har du fx 10 emner betyder det at hver gang formen åbner spytter den 10 emner ud. Har du kun et emne.....

Det er til gengæld markant dyrere at producere et større formværktøj men produktionsprisen pr. enhed falder radikalt. Ingen der sagde at det skulle være let :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have lavet en form. Den kan laves billige hvis vi tale om en begrænset volumen.

Jeg vil dog anbefale dig at få lavet nogle med en 3D printer, for at se om konceptet holder.

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Jeg har lavet en del emner i Kina. se www.bricpro.com og send mig en email paa nichlas@bricpro.com - vi kan hjælpe dig!

De bedste hilsner,

Nichlas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)