Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone Rep. startede virksomhed ud med defekt skærm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen amino!

Jeg fik igår til stor glæde den første skærm jeg skulle skifte for en. Glasset på iphonen var helt ødelagt og var ubrugeligt da jeg endelig fik det af. det var ikke problemet..

Da jeg havde fået sat den nye skærm på og havde tændt for iphonen igen kom der kun noget blå-sort baggrundslys, altså ingen display.. jeg prøvede at undersøge problemet og fandt ud af at der var mange der havde prøvet det samme som mig. idag ringede jeg til firmaet som havde sendt skærmen til mig og de sagde at det højt sandsynligt var noget galt med skærmen siden displayet ikke blev vist.. de sagde at jeg kunne sende skærmen ind igen, så de kan teste om der er fejl på den (hvilket jeg gør imorgen), hvis der er det får jeg en ny tilsendt. 

Dette betyder at min kunde(som heldigvis er en ven) skal vente minimum til onsdag med at få sin mobil tilbage, hvis ikke længere. 

Jeg er nu i tvivl om jeg skal arbejde videre med dette projekt, nu hvor det har vist sig at problemer som disse kan ske. 
Jeg frygter meget at den nye skærm jeg får tilsendt heller ikke virker, så min ven skal vente længere.

Kan i hjælpe mig med om det er det værd at forsætte med dette eller ej? jeg ved godt at det er et meget proppet marked med mange muligheder..

Jeg kunne godt bruge nogle positive/beroligende ting om dette, da jeg er godt irriteret over at det ikke virker..

Mvh

Mads

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Al begyndelse er svær..

Din succes kommer af din vedholdenhed - Tro på, at det nok skal lade sig gøre, og dette er et éngangstilfælde.

Det var lidt opmuntring :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:18

Hej Mads,

Fejlen kan ligeså vel være hos dig og dine evner - eller mangel på samme. Dermed ikke sagt, at du ikke er dygtig - det ved jeg Inter om.

Men flexkablerne på både skærm og andet er meget skrøbelige, så du kan nemt have ødelagt en af dem. Det du skriver om lyder meget som om at det er tilfældet.

Nå, men viser det sig at være skærmen og ikke dig fejlen er hos, så er det vel en god ide at få en ny, solid, stabil og kvalitetskontrolleret leverandør? Og så køb mere end 1 skærm hjem af gangen, så du altid er garderet mod defekte reservedele.

Held og lykke med det :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)