Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har netop lagt vores side online på www.frksmilla.dk og vi vil rigtig gerne høre jeres mening om den.

Siden er lavet af os selv, men ved af bruge bricksites produkter. At bruge Bricksite har en del begrænsninger, men vi håber det er godt nok til at komme igang... det har jo den fordel at det ikke er så omkostningstungt.

Mht. SEO så har bricksite en pakke man kan købe til 4500kr. Er der nogen herinde der har erfaringer med om dette er givet godt ud?

Andre forslag til SEO til fornuftige penge modtages også med kyshånd.

Vi er allerede på FB for at forsøge at skabe omtale.. men vil jo gerne hurtigst muligt gøre vores site kendt,,, også blandt andre end vores FB venner. Er Adwords en god idé til det?

Synes det er svært at gennemskue rækkefølgen til de salgsfremmende tiltag.

Håber rigtig meget i vil give jeres besyv med.

Pft.

Mvh
Anders & Trine www.frksmilla.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:55

Hej Anders,

Tillykke med jeres nye webshop. Men du er nød til lige at forklare hvad denne seo-pakke til 4500 kroner indeholder? Er det et program, eller en serviceydelse? Hvis det er et program, så er det godt nok dyrt. Og hvis det er en ydelse, så lyder det for billigt til at være af nogen nævneværdig værdi?

- Thomas L

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 00:03

Hej Thomas

Her er hvad Bricksite selv skriver.

"Få en professionel ekspert i søgemaskiner til at vurdere din hjemmeside, komme med forslag til forbedringer, og lave en liste over søgeord, som du bør satse på. Du får en lille, letforståelig rapport, som du kan bruge til at gøre arbejdet selv, eller til at sætte os eller andre i gang med arbejdet."

Hjælper det?

Mvh
Anders 

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:18

Hej Anders og Trine. 

Fedt med jeres nye webshop, godt at se :) 

Kan ikke undgå at blive en smule subjektiv grundet jeg selv sidder med produktet, men gør noget ud af jeres Facebook side. Det er verdens største markedsplads, flest facebook brugere pr. indbyggere i danmark, i kan lære alt omkring dine kunder på Facebook, i kan aktivere dine kunder når de ikke handler i jeres butik så i bliver top-of-mind næste gang behovet opstår, du kan nå i til dine kunder selv efter køb, i kan få input fra dine kunder, i kan få anbefalinger - mund-til-øre metoden digitaliseret. I kan få alt fra jeres nuværende salgskanal over på Facebook. Tænk på hver evig eneste gang der en som liker jeres side, åbner det døren for i gennemsnit 2-300 potentielle nye kunder. 

Find ud af hvorfor er jeres kunder, kunder hos jer. Når i kan svare på det, er i et godt stykke. 

I må endelig skrive til mig i en pm hvis i ønsker at høre mere omkring det.

Beklager hvis i opfatter det som den store salgstale, men når man sidder med et så fantastisk produkt med så mange muligheder er det også i orden at blive begejstret en gang imellem :) 

Mvh

Jakob Hanssen

jakob@socialware.dk

https://www.facebook.com/Socialware.dk?fref=ts

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 01:02

I skulle måske overveje at tilføje VISA og Mastercard, det har været en kæmpe fordel for min shop: www.shinetech.dk

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)