Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har on/off rodet med forskellige småprojekter, hvilket har været hyggeligt nok, men nu er jeg klar til at gå igang med et projekt jeg personligt er meget passioneret omkring.

Jeg ønsker at starte en webshop, der sælger træningsudstyr. Det er primært sjippetove, latexmodstandsbånd, foam rollers og andre "småting" jeg ønsker at sælge.

Der er mange af disse på Alibaba, men det er svært at finde den rette, og det går langsomt for sig.

Har I nogle kontakter, som ville være relevante for mig at samarbjde med?

Jeg er også interesseret i pimpsten og andre produkter til pleje af hård hud.

Mvh. Haris.

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for din henvendelse.

De produkter, du allerede har, er ikke af interesse, desværre.

Hvordan finder du dine kontakter gennem dit andet firma? Jeg har allerede en nogenlunde produktliste, men vil hellere handle med en troværdig kilde.

Mvh.

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Harism:
Hvordan finder du dine kontakter gennem dit andet firma?

Vi har agenter rundt om i verden som opsøger diverse produkter, distributører  osv. med det som vores klienter ønsker. De er placeret strategisk sådan at vi kan opnå et bredde søgefelt. De har kontakter med andre erhvervsfolk og virksomheder fra tidligere jobs som de har haft. Det gør at vores netværk er stort.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget interessant. Har du en mail, jeg kan kontakte dig på, eller skal jeg benytte den kontaktforumular, I har på hjemmesiden?

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina eller Indien. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår, således at du kan producere med ro i sindet. Helt konkret forlanger vi at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmesidewww.bricpro.com). 

Vi har arbejdet med et par andre opstartsvirksomheder og har en klar ide om hvilke problemstillinger der er væsentlige at overkomme i opstartsfasen. Vores koncept bygger derfor på at give dig et klart indblik i dit fabriksvalg før du vælger at outsource, således at alt flasker sig under din første produktion. 

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret.

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)