Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en studerende - til meget billige penge

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej, Amino.

Jeg sidder og skal bruge en større bunke penge, og har derfor valgt at lave et lille tilbud til jer. Jeg er en person der kæmper for tingene - og jeg vil ikke droppe et projekt, bare fordi jeg mangler penge - så hvad gør jeg? Jeg tilbyder min arbejdskraft - til billige penge!

Pris: 125,- incl. moms - i timen!

Det foregår sådan at du kan 'leje' mig på timebasis - hvis du skal bruge mig i 2 timer, lejer du mig i 2 timer - osv.

Jeg er ganske ferm med onlinemiljøet, da jeg har 'arbejdet' med Affiliate, Markedsføring, m.v. i snart 2 år. Jeg har adskillige Affiliate websites bag mig, jeg har lavet webshops for kunder, jeg har selv lige startet en lille webshop, og meget andet.

Du kan leje mig til følgende:

  • WordPress
  • Tekstforfatning (ikke for komplicerede tekster)
  • Kedeligt tastearbejde
  • Tilføje produkter
  • og alt andet slavearbejde, som du ikke selv gider at lave.
Jeg kan stort set lave alt - bare det ikke kræver meget viden indenfor det pågældende område. Det skal lige nævnes at jeg har rigtig godt styr på WordPress og søgemaskineoptimering.
- Spørgsmål? Så skriv endelig til mig :-).
NB: Min timepris er normalt meget højere. Tilbuddet gælder til og med d. 6. maj.
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan helt klart anbefales at leje, Casper (Menneske handel? :P) Han er god til sit arbejde, samt han er hurtigt og effektiv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen, Simon - den er jeg glad for! :-).

Jeg vil lige hurtigt pointtere at tilbuddet stadig gælder - helt frem til d. 6 maj. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver du linkbuilding til 125 kr i timen, så kunne jeg (måske) godt bruge dig .. ?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogensinde sat woo subscribers op i Wp med Economic og epay/paypal ?

I så fald jeg gerne booke en time på Skype med nogle spørgsmål :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en privat besked til jer begge. Uanset hvad jeg bliver sat til, så er prisen kun 125,- pr time.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

6. maj det er jo lige om lidt, og der er grænser for hvor meget du kan nå at lave på 2-3 dage. Især hvis man tænker på at der også skal bruges lidt tid på at sætte dig ind i tingene fra arbejdsgivers side. 

Er du interesseret i at forlænge tidsfristen, så er jeg muligvis interesseret i hjælp :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Casper

6. maj det er jo lige om lidt, og der er grænser for hvor meget du kan nå at lave på 2-3 dage. Især hvis man tænker på at der også skal bruges lidt tid på at sætte dig ind i tingene fra arbejdsgivers side. 

Er du interesseret i at forlænge tidsfristen, så er jeg muligvis interesseret i hjælp :)

Hej, Morten.

Du må undskylde, hvis jeg har fået formuleret mig forkert (hvilket jeg tydeligvis har).

Du kan sagtens købe 5 (eller hvor mange du nu vil) timer, og gemme dem til det tidspunkt, hvor du vil have udført et stykke arbejde af mig. I kan sagtens få lavet noget arbejde af mig om en uge eller to, til denne pris - det kræver bare at i får købt timerne inden.

Så i dit tilfælde, så kan du sagtens få mig til at lave dit arbejde - det kræver bare, at du bestiller timerne inden d. 6 maj.

- Håber jeg fik det forklaret korrekt.

Mvh,
Casper Jensen. 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg kunne meget godt tænke mig at høre mere om dine SEO kompetencer. Jeg sidder med på flere koncepter og har også en række kunder, der kunne være interesserede.

Du må meget gerne PM'e mig eller maile på info@jamesbound.dk

Mvh,

Mads A. Olesen 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Slettet

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)