Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud her og nu - få 300 ords artikel og udgivelse på aktiv hjemmeside: Kun 49 DKR.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi ønsker Referencer til vores nystartet marketings firma - derfor vil vi gerne give 5 artikler på minimum 300 ord + udgivelse af dem væk til kun 49 DKR. pr stk. Vi indsætter de 5 referencer på vores hjemmeside www.tjnmarketing.dk

Det vi leder efter er folk der sælger følgene: Tøj, Legetøj til børn, Spil, Gaver, Bolig sider, sundhed og mad hjemmesider, samt sport og motion. Andet relevant, der kan relateres til temaet hverdag og familie har også vores interesse.  Vores artikler udgives på vores hjemmeside http://hverdagogfamilie.dk/   Det skal være målrettet virksomheder/webshops vi skriver om. Vi anmelder også produkter.

For at få dette tilbud skal vi have nogle oplysninger fra jer send dem i PM – Her får i en rabatkode så I kan få følgene tilbud til kun 49 kr.
(For at gennemføre denne ordre skal vi bruge 1 URL og 1 søgeord, og gerne et emne) Det kan forekomme at vi benytter billeder fra din hjemmeside/ netbutik der relaterer til artiklen.
Artiklerne skrives som en Reklame Artikel.
Du kan læse mere om vores reklame artikler her : http://www.tjnmarketing.dk/content/4-reklamer-pa-nettet 
Venlig hilsen
T.J.N. Marketing

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 20:10

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 10:03

Vi har stadig 4 tilbage..

Så hurtig skriv en besked til mig eller her - om din hjemmeside, så sender jeg rabatkoden til tilbudet.

så du får en Artikel på minimum 300 ord udgivet på vores hjemmeside for kun 49kr

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 11:15

Så er der kun 2 tilbage..

Håber jer der ønsker tilbudet når det.

Ordren skal gennemføres inden 1/5 2013 

Vi havde lidt problemer med paypal, som skulle være løst nu, men skriv endelig hvis du ønsker dette tilbud så sender jeg koden til dig.

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 12:25

Så er der kun 1 artikel tilbage - Husk du skal bestille varen inden d. 1/5 Hvis du har koden, da vi deaktivere tilbudet hvis det ikke er lavet inden.

så skulle der være en Amino derude som ønsker en billig reklame over deres Webshop for kun 49kr så skriv til mig så sender jeg koden på tilbudet.

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:10

Den sidste der har fået koden har ikke benyttet den så tilbudet er stadig aktivt..

Så skriv her eller PM så sender jeg koden til tilbudet.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 15:44

Hej.

Jeg vil meget gerne benytte mig af tilbudet.

Din bruger tillader dog ikke pm?

Mvh Jonas

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:53

Det forstår jeg ikke jeg har aktivet at jeg ønsker svar fra alle Amino'er .. Men du kan skrive til vores mail på kundeservice@tjnmarketing.dk 

Vi sender koden til dig via mailen så ..

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 16:43

Er der flere tilbage ;-)

Tilmeldt 29. Apr 13
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:18

Koden er sendt, og du kan bestille via hjemmesiden Men brug Kun dette link der er i min signatur, da det andet er et intern via Amino.. !!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)