Hej Allesammen Efter et par dage med meget debat om adsense, har jeg beslutte mig for at lave en side. Jeg har og bruger adsense på min hjemmeside nu, men har ikke prøvet at bygge en hel side op omkring det. Jeg har fundet hjemmeside navnet Hvad har i af erfaring med adsense, er det en god ide at have et engelsk sproget site??? Hvad med indhold skal der bare skrives et par artikler også er det det?. Jeg håber der er nogle som kan hjælpe lidt |
Dem der tjener mange penge på Adsense på den "rigtige" måde, har typisk en blog. De laver blogindlæg dagligt og har mange tusinde besøgende/følgere hver måned.
Adsense er et langsigtet projekt, som kan komme til at give godt. Det er derfor vigtigt at finde et emne, som du har lyst til at skrive om. Og det skal helst også være et emne, som interesserer en masse mennesker. Fx "tjen penge" er betydelig mere interesant i forhold til "lav din egen bordskåner guide". :)
Ellers kan jeg anbefale at kigge på shoemoney hjemmeside. Han er berømt for at have modtaget en check fra Google Adsense på 1 million dollars. Han har også et billede af det, som han viser på sin hjemmeside :D