Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense hjemmeside hvad skal jeg være klar over

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen 

Efter et par dage med meget debat om adsense, har jeg beslutte mig for at lave en side.

Jeg har og bruger adsense på min hjemmeside nu, men har ikke prøvet at bygge en hel side op omkring det.

Jeg har fundet hjemmeside navnet

Hvad har i af erfaring med adsense, er det en god ide at have et engelsk sproget site???

Hvad med indhold skal der bare skrives et par artikler også er det det?.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe lidt  

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 21:54

Dem der tjener mange penge på Adsense på den "rigtige" måde, har typisk en blog. De laver blogindlæg dagligt og har mange tusinde besøgende/følgere hver måned.
Adsense er et langsigtet projekt, som kan komme til at give godt. Det er derfor vigtigt at finde et emne, som du har lyst til at skrive om. Og det skal helst også være et emne, som interesserer en masse mennesker. Fx "tjen penge" er betydelig mere interesant i forhold til "lav din egen bordskåner guide". :)

Ellers kan jeg anbefale at kigge på shoemoney hjemmeside. Han er berømt for at have modtaget en check fra Google Adsense på 1 million dollars. Han har også et billede af det, som han viser på sin hjemmeside :D

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:09

Jesper Larsen:
Ellers kan jeg anbefale at kigge på shoemoney hjemmeside. Han er berømt for at have modtaget en check fra Google Adsense på 1 million dollars. Han har også et billede af det, som han viser på sin hjemmeside :D

Imponerende!!
Det må have været i de go'e gl. dage, hvor dem med sorte hatte havde kronede dage..? 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 22:28
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:30

Det jo også en slags penge.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:47

Mener at have læst på et tidspunkt, at den "normale" konvertering er ca. 1% på adsense.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)