Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have et nyt TV - Hvor bliver jeg klogere?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det eneste sted jeg kender, hvor jeg i hvert fald kan sige, at personalet modtager utroligt meget fagligt viden og træning, er i Elgiganten's butikker. Det faglige niveau er meget højt og interessen for kundens behov er ligeledes i top.

Det skader ikke at høre, hvad de har at sige. :)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:45

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:17

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 14:06
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:25

Hi-Fi Klubben er et rigtigt godt sted at handle. De ved hvad de taler om og giver sig tid til at vise de forskelle der er på både billede og lyd.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:09

Jeg vil starte med et skamløst plug for min egen hjemmeside AV Blog hvor jeg anmelder fladskærme fra de mere kendte udbydere. Jeg gør mit bedste for at forklare de parametre som fladskærmene bliver vurderet på, så læserne har bedre muligheder for at vurdere om en konkret skærm matcher deres behov eller ej. Til gengæld bliver fladskærmsanmeldelserne ret lange, så hvis man er helt nybegynder er det måske et lidt hårdt sted at starte.

Der findes mig bekendt ikke nogen butikker hvor du for alvor er sikret at personalet alene har til hensigt at hjælpe dig bedst muligt med at finde den optimale skærm. Hi-Fi Klubben er blandt de steder hvor der er en overgennemsnitlig chance for en god oplevelse, men selv de er ikke fri for pistolsælger der bare skal have en skærm ud ad døren. Mit bedste bud er at tage ud og snakke med så mange som muligt, men gøre det klar fra start, at du bare er ude for at sondere markedet. Så kan de bruge den tid de har lyst uden at blive skuffede. På den måde får du også flere indtryk og flere bud på hvad der passer til dit behov.

Vær i øvrigt opmærksom på at livscyklus for en fladskærm går fra april til marts måned. Lige nu er alle butikker ved at få fyldt op med 2013 modellerne som blev præsenteret i Las Vegas i januar. Det er sjovt for entusiasterne med de nye features, men det betyder generelt at de fleste fladskærme stiger omkring 50% i pris sammenlignet med sidste års sammenlignelige model. Det kan altså rigtig godt betale sig at købe en 2012 model nu hvis man kan finde en som dækker ens behov.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)