Det eneste sted jeg kender, hvor jeg i hvert fald kan sige, at personalet modtager utroligt meget fagligt viden og træning, er i Elgiganten's butikker. Det faglige niveau er meget højt og interessen for kundens behov er ligeledes i top.
Du kan være heldig, at få dig en rigtig god handel. Der er også en mindre model på auktion.
Jeg har selv 55" udgaven og det er et fornuftigt tv, både til almindelig tv og Blueray.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg vil starte med et skamløst plug for min egen hjemmesideAV Blog hvor jeg anmelder fladskærme fra de mere kendte udbydere. Jeg gør mit bedste for at forklare de parametre som fladskærmene bliver vurderet på, så læserne har bedre muligheder for at vurdere om en konkret skærm matcher deres behov eller ej. Til gengæld bliver fladskærmsanmeldelserne ret lange, så hvis man er helt nybegynder er det måske et lidt hårdt sted at starte.
Der findes mig bekendt ikke nogen butikker hvor du for alvor er sikret at personalet alene har til hensigt at hjælpe dig bedst muligt med at finde den optimale skærm. Hi-Fi Klubben er blandt de steder hvor der er en overgennemsnitlig chance for en god oplevelse, men selv de er ikke fri for pistolsælger der bare skal have en skærm ud ad døren. Mit bedste bud er at tage ud og snakke med så mange som muligt, men gøre det klar fra start, at du bare er ude for at sondere markedet. Så kan de bruge den tid de har lyst uden at blive skuffede. På den måde får du også flere indtryk og flere bud på hvad der passer til dit behov.
Vær i øvrigt opmærksom på at livscyklus for en fladskærm går fra april til marts måned. Lige nu er alle butikker ved at få fyldt op med 2013 modellerne som blev præsenteret i Las Vegas i januar. Det er sjovt for entusiasterne med de nye features, men det betyder generelt at de fleste fladskærme stiger omkring 50% i pris sammenlignet med sidste års sammenlignelige model. Det kan altså rigtig godt betale sig at købe en 2012 model nu hvis man kan finde en som dækker ens behov.