Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billeder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg er ved at lave brochure samt oplæg til design til bilen og har billeder hvor jeg skal ha fjernet baggrunden. Men billederne bliver ikke særlig pæne og det skal bare se ordenligt ud. Nogen som kan hjælpe og hvad vil prisen være?

Mvh

Maja
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Fritlægning kan altså og godt være lidt af en kunst, hvis ikke baggrund er i én massiv farve. Du er velkommen til at sende billeder til tommy@mainmedia.dk og fortælle lidt mere om, hvordan det skal være, og så skal jeg gerne se, om jeg kan komme med en ordentlig feriedagspris til dig.

/Tommy

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil prøve lidt af, så kan jeg anbefale GIMP (gratis), hvis du ikke selv er i besiddelse af Photoshop. Her kan du godt klippe en baggrund fra rimelig godt selv :)
Men skal du bruge billederne til f.eks. klistermærke på bil, så vil jeg nok anbefale en professionel til at gøre det for dig. Jeg har ikke selv prøvet dem, men ved at http://www.removethebackground.dk/ formentlig kan hjælpe dig videre til fornuftig pris :)

Vh

Casper Harlev 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

casting4all.dk:
Jeg er ved at lave brochure samt oplæg til design til bilen og har billeder hvor jeg skal ha fjernet baggrunden

Hej Maja

Så i en anden tråd, du muligvis har fundet en til at ordne dine billeder, men ellers kan du prøve at kontakt mig.

Jeg vil da give dig det råd, at hvis du allerede nu ved du skal bruge dem til tryk, så få dem leveret med paths, da det er den bedste måde at arbejde videre med dine billeder, samt at få dem leveret i min. disse formater

Web optimeret Jpg
Web Png (billede uden baggrund)
Stor jpg med Paths (originalstørrelse)

Disse skulle gerne være en normal service at tilbyde, uden ekstra omkostninger.

Hvis det er personer, så få lavet en kunstig skygge ved fødderne, da de ellers komme til at flyve i luften, det kan også være en ekstra service uden mer omkostninger.

Mvh.
Juul
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)