Hej. Jeg ved ikke om nogen af jer derude der kan hjælpe. Men jeg har købt et domæne hos Meebox men jeg har ikke modtaget nogle FTP oplysninger eller noget? Jeg troede jeg kunne spare nogle penge ved at købe et domæne hos dem, fordi jeg i forvejen havde et webhotel hos dem, så tænkte jeg at jeg kan køre to domæner på et webhotel. Kan man godt det? Eller hvad er det egentlige jeg har købt?
Hej. Jeg ved ikke om nogen af jer derude der kan hjælpe. Men jeg har købt et domæne hos Meebox men jeg har ikke modtaget nogle FTP oplysninger eller noget? Jeg troede jeg kunne spare nogle penge ved at købe et domæne hos dem, fordi jeg i forvejen havde et webhotel hos dem, så tænkte jeg at jeg kan køre to domæner på et webhotel. Kan man godt det? Eller hvad er det egentlige jeg har købt?
Det synes jeg du skal spørge Meebox om. Amino er ikke Meebox' supportforum og det her er et meget oplagt supportspørgsmål
Frands, spørgsmålet var ikke specielt henvendt til Meebox. Spørgsmålet var bare mere " Kan jeg godt have to domæner på samme webhotel, eller har jeg misforstået det?? "
Jeg har kigget i spam filteret. Men jeg tror bare at det mig der lidt for hurtig. Har skrevet en mail til deres kundeservice, så venter jeg spændt på svar :D
Frands, spørgsmålet var ikke specielt henvendt til Meebox. Spørgsmålet var bare mere " Kan jeg godt have to domæner på samme webhotel, eller har jeg misforstået det?? "
Det kan da umuligt være henvendt til andre? Det kommer da helt an på hvordan pakkerne hos udbyderen er opbygget. Det kan dårligt nok blive mere supportspørgsmål som bør henvendes til udbyderen, end det her.
Tusind tak for hjælpen Jonas, det nok bare mig der alt for hurtig, for jeg kan ikke tilføje domænet endnu. Måske jeg skulle prøve igen imorgen og se. Men anyway tak for hjælpen!