Hej Amino Jeg har nogle webshops i prestashop hvilket også køre udmærket, jeg er dog løbet ind i nogle problemer i forbindelse med Prestashop, som jeg ikke selv kan løse, men har heller ikke kunne finde nogle der kan. Jeg tænker bare med wordpress, som efterhånden også laver nogle flotte webshop temaer og som er så fleksibel med tilføjelsen af forskellige moduler. Hvorfor er wordpress webshops ikke så udbredt som Prestashop og Magento?? Jeg overvejer nemlig om hvorvidt jeg selv skal have en shop i wordpress, men vil gerne høre jeres meninger omkring dette? Hilsen T.
|
Hej Thomas
Jeg har en webshop kørende, på 3. måned, og vi bruger wp e-commerce, som jeg på ingen måder vil anbefale. Vi oplever utallige fejl, hvor vores kunder f.eks. ikke kan vælge leveringstype, eller også bliver den registreret forkert i vores system, og dermed kræver det en masse ekstra timer at tjekke efter.
Derudover oplever vi også fejl med headeren (sessions), og tit og ofte kan plugins ødelægge flere ting på siden, f.eks. hele sidebaren.
Der findes dog også Woocommerce til wordpress, men har dog aldrig prøvet det før, så det kunne være en mulighed for dig.