Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generering af eksklusionlister ifm. konverteringstracking

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medaminoer,

Jeg har arvet et projekt, hvor konverteringstrackingen er scriptbaseret, den ser således ud:

<input onclick="_gaq.push(['_trackPageview', '/tilmeldt.html'])" name="contactus" type="submit" id="contactus" value="Tilmeld mig nu" class="submit m-btn green m-ctrl-small" />

I forhold til Analytics er det helt fint. Men jeg har et problem i forbindelse med oprettelse af eksklusionslister til retargeting. Altså generering af cookiepuljer for folk, der har konverteret og ikke skal udsættes for videre annoncer.

tilmeldt.html melder 404 fejl. Kan jeg oprette en flad html-side og tilføje retargetingscripts fra AdWords og Perfect Audience?

Eller skal jeg tilføje koden i forbindelse med registreringen af det virtuelle pageview?

Andre gode løsningsforslag modtages også med kyshånd.

 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du vil sikkert kunne få et bedre svar, hvis man kunne få lidt mere kontekst med i din beskrivelse.

En løsning kunne være, at man i stedet for den virtuelle sidevisning, rent faktisk redirecter besøgende til en /tilmeldt.html side, hvor du har lagt koderne ind. Så slipper du også for det virtuelle pageview, der ødelægger din bounce-rate (og du får mulighed for at lave en fin "Tak for tilmelding"-side).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg hælder også til at lave an faktisk kvitteringsside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)