Hej Hvad vil i anbefale af webshop system til en webshop med 100-300 varenumre, som skal have et automatisk dropshipping modul? Og hvilket modul vil i anbefale? :) Mvh Andreas |
Bedste webshop til automatisk dropshipping
Hej Andreas, Der kan jeg kun anbefale Shoporama, de har indbygget et modul så du kan gøre sådan er producenten af den enkle vare modtager en mail på en adresse du definerer. GetWebbed vil meget gerne hjælpe dig i gang med dette, da vi er shoporama designpartner hvis det skulle have din interesse :) Du kan fange mig på info@getwebbed.dk eller ligeledes på skype under samme mail. Venlig hilsen |
Tak for svaret. Kan du svare mig på om de 650,- om måneden er inkl. kortbetaling? Mvh Andreas |
Hej Andreas, det er uden betalingsgateway og indløsningsaftale, alternativt så kan jeg lave et modul til magento som kan lave det samme, så falder månedsudgidten til gengæld får du en højere startpris. |
Løsningen skal være sådan at systemet fungerer fuldautomatisk: Kunden laver en orde og systemet sender automatisk en mail til den korrekte leverandør. Jeg har kigget på det her modul til prestashop: http://www.prestashop.com/forums/topic/201015-module-mail-to-supplier-dropshipping/ Er der nogen som har erfaring med det? Derudover, hvorfor/ hvorfor ikke skal jeg vælge magento løsningen?
Og er der nogen måde hvorpå min prestashop også automatisk opdaterer antallet der er tilbage på lager hos leverandøren?
Mvh
Andreas |
Hej Andreas, Det kan absolut laves til Magento det du eftersøger, og samtidig kan man sætte cronjob op så den automatisk opdaterer lagerstatus på dine produkter, hvis du kan få den rigtige aftale i hus med dine leverandører. Og da jeg lever af Magento og shoporama har jeg nok lidt farvede briller på, men Magento kan alt, og hvis der er noget du mangler og det ikke allerede findes som modul så kan det laves, det er så dejligt at arbejde med :D // Bo |
Er det en løsning der allerede findes den du hentyder til? :) |
Modulet findes allerede til Magento ja, med hensyn til at opdaterer lagerstatus vil det kræve noget tilpasning og nogle informationer fra dine leverandører. // Bo |