Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online betalingsmetode for min virksomhed - hvilken?!?!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg står med et større problem eftersom jeg har fundet ud af, at den type service jeg tilbyder er imod PayPal's regler. Jeg har kigget på eWire, men det er kun for skandinaviske brugere og det er lidt for indskrænket eftersom jeg har potentielle "købere" over hele Europa.

Derudover har jeg kigget på Amazon Payment, Google Checkout, men ingen af disse er supported i Danmark. NETELLER ønskede ikke at sætte deres lidenskab til en nyopstartet business uden trading history, så den er også streget af listen.. Så er der Skrill/Moneybookers men har ikke erfaring med det. Anyone?

Min "virksomhed" eller nok nærmere projekt, er baseret på spillet CS:GO, hvor vi ugentlig afvikler turneringer for kompetitive spillere, hvor de så betaler en admittance fee på 15 euro som ryger direkte i præmiepuljen (pånær 2€, 1 euro til gebyr og 1 euro til os). Det er imod paypal da det er gambling og modtagelse af entrance fee til skill games.

Jeg håber der er nogle der kan komme med nogle gode forslag til sites som er understøttet ihf. i Europa da det er målgruppen, og som der ligeledes tillader min type af "salg" - og forhåbentlig er så enkelt som muligt for kunden!

Hvis nogle har noget på hjertet som jeg ikke har svaret på, så skyd løs :)!

På forhånd tak Amino ;)!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)