Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med Kelkoo???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vi har i en periode på snart 5 måneder haft samarbejde med Kelkoo ifb. med at at have vores produkter vist hos dem. Vores store problem er at konverteringer bare falder og falder jo længere tid der går. Vi har forsøgt at hæve vores klikpriser, hvoraf resultatet har været yderligere markant fald i konverteringerne.

Det skal lige nævnes at vi også har samarbejde med Pricerunner hvor det kører perfekt. 

Når jeg kontakter Kelkoo med vores problem, er deres forslag, at vi kan forsøge at hæve klikprisen. Det har vi prøvet som tidligere nævnt uden succes.

Grunden til at jeg skriver dette indlæg, er at spørge om jeres erfaringer og gode råd til hvordan vi evt. kan forbedre vores konvertering hos Kelkoo.

Desuden viser vores tal heller ikke det samme, og har også læst at der kan være en mindre forskel - Her synes jeg bare at forskellen er meget stor ( 631 klik til forskel akk. spril)

Til sidst har jeg læst gamle indlæg her på Amino om en del andre, som også har dårlige erfaringer med Kelkoo - Hvordan er det gået med jer, går det bedre eller har I helt lukket for samarbejde med dem.

Er der andre alternativer end Kelkoo og Pricerunner til vores sortiment??

Glæder mig til at se jeres erfaringer med Kelkoo...

Med venlig hilsen

Benjamin Petersen - BilligBazaar.dk

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:43

Hej Benjamin

Har godt nok ikke lige et svar på ovenstående, men har et par andre ting til dig :)

1. Tillykke med fødselsdagen idag - kan se Amino angiver det :)

2. Jeg vil anbefale måske at se på skrifttypen på din shop, de steder hvor priser er nævnt. Eksempelvis under din indkøbsvogn øverst i højre hjørne. Jeg har et rimelig godt syn, men selv jeg har svært ved at skelne om der står kr. 450,00 eller kr 45000 som skal opnås for gratis forsendelse :)

Blot et par ting :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17

Kelkoo har partner sites, ligesom Google har søgepartnere. På AdWords kan man slå søgepartnere fra. Hvis du har samme mulighed hos Kelkoo, vil jeg anbefale dig at prøve det og se om det ændrer resultatet. Der er stor forskel på kvaliteten af besøgende fra Google og deres søgepartnere, så jeg vil formode at det samme er tilfældet hos Kelkoo.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:55
Hej
Mange tak for jeres svar.
God pointe med 450,00kr det vil jeg lige kigge på.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)