Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af nystartet webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er to unge iværksættere som ønsker at sælge tøj med tryk. Dette er primært til efterskoler og klasser der skal på studieture.

Hjemmesiden findes her: http://sweatshirten.dk

Jeg synes det kunne være super fedt at få lidt feedback på vores hjemmeside. Vi er startet på rimelig bar bund. Den eneste fordel vi har er, at vi begge har gået på efterskole. Desuden er vi også virkelig iværksættertørstige, og har haft ambitionen om at starte et firma i mange år.

Vi er godt klar over, at man ikke kan vælge farve og størrelse endnu, men det arbejder vi pt på.
Endvidere er dropdown-optionen med antal også tiltænkt at skulle ændres til et andet felt.

Vi er spændte på jeres respons! Det kan være alt mellem himmel og jord!

Med venlig hilsen

Rasmus & Mathias 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

Hej Rasmus og Mathias

Det er super fedt, at i er kommet i gang med jeres egen webshop!

Jeg synes, at jeres webshop er meget enkel. Der er ikke noget "wauw" over den, men det behøver ikke være negativt.

Det er godt, at i fortæller med det samme under logoet, hvad det er, som i sælger. Men "lejlighedstøj" har jeg aldrig hørt om før? "Og meget mere!" - her lyder til pludselig til, at i har et stort varesortiment. Vær ærlig her... Der er ingen grund til at fortælle, at i sælger en masse andet, bare for få det til at lyde som om, at i er en stor virksomhed.

Jeres tekst under logoet hænger eller ikke samme med kategorierne. "Premium", "Comfort" og "Basic". Premium lyder til at være nogle kvalitetstøj, mens basic lyder til at være noget billigt eller dårlig kvalitet, som man ikke har lyst til at købe. Lav én kategori til studietrøjer, hvis "lejlighedstøj" er tøj, som man kan gå i derhjemme, så lav en kategori til det.

Overvej at lave om i jeres topmenu. Ændr "Hjem" til "Forside". Drop dropdownmenuen. Lad kategorierne stå i topmenuen.

Overvej at at slette "Bestilling" eller flyt det ned til bunden af siden. Jeres målgruppe er unge mennesker, der sidder foran computeren hele dagen. De ved skam godt, hvordan man handler på nettet. Hvis jeres målgruppe var 50+ var det noget andet. 

Når i har så få produkter på webshoppen, synes jeg ikke, at der er nogen grund til at have en søgefunktion.

Det er godt, at i har kontaktoplysninger i bunden af siden.

På "Kontakt os" siden få kontaktformularen længere op. Man skal skrolle alt for langt ned for at komme til den. Overvej at sætte et billede af jer ind, så man ved, hvem man skriver/ringer til. 

Overvej at ændre "Firmaprofil" til "Om os". Synes det andet lyder lidt for oldschool. Overvej også at få et billede/video ind, så man kan se, hvem der stå bag virksomheden.

Giv jeres brugere mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev. Tag evt. et kig på MailChimp.

Hvis i skulle få mere blod på tanden, så kan i tage et kig på disse to bøger: Konverteringskarma og Sælg mere på nettet. Der er en gratis version af begge bøger, men den fulde version koster noget.

Held og lykke med shoppen :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:35

Hej.

I mangler en kort betalings mulighed. Brug gerne Paypal eller Ewire.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vojens
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:55

Hej du. Mange tak for dit svar!

Her er rigtig mange gode inputs, som vi helt sikkert vil benytte os af. Vi er glade for, at nogen gider bruge tid på os.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:01

Jeg forstår ikke helt systemet - i vil sælge tøj med tryk? Men hvor vælger man tryk eller tekst. Jeg kan ikke finde det ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Thomas:

Jeg forstår ikke helt systemet - i vil sælge tøj med tryk? Men hvor vælger man tryk eller tekst. Jeg kan ikke finde det ;)

Enig med Thomas her. Jeres budskab er ikke klart nok. I siger, at i gerne vil sælge tøj med tryk, men der står ikke noget om tryk på webshoppen. Derudover manglende sammenhæng mellem budskabet under logoet og kategorierne.

Er det meningen, at kunden skal købe noget tøj, og så selv finde én, der kan trykke det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)