Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej har fået et godt tilbud på seo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået et godt tilbud på seo til min nye WebShop og spekulerer på om det vil kunne betale sig på nuværende tidspunkt da shoppen er ca 2 måneder gammel sælger pt 1 vare Per uge

Tror i seo vil tjene sig selv hjem igen eller skal man vente lidt ?
Siden hedder massagevojens.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 15:11

Hej Columna

Du gør bedst I at komme igang med SEO hurtigst mulig. Specielt hvis din webshop/domænet er nyt er det vigtigt at du arbejder på at styrke din webshops autoritet. Sørg for løbende at få indgående links, skriv unikke tekster og sidetitler, undgå duplicate content i produktlister, optimer dine billeder så din webshop loader hurtigt og arbejd også på din interne linkstruktur så søgemaskinerne får et godt billede af temaet på din webshop. :)

SEO er en langsigtet strategi og hvor hurtigt du ser synlige resultater og får din investering tjent hjem afhænger helt og holdent af konkurrencen i dit marked og den indsats du eller bureauet lægger i SEO-arbejdet.

Hilsen Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 11:00

Hej Columna,

Hvis du har mod på det vil jeg foreslå dig at du sætter lidt tid af til at lære basic SEO, og så optimere din side i grove træk selv til en start.

Her ser du en række danske videoer som SEO: http://www.youtube.com/playlist?list=PL1szV9MtZnpF_PKTW4EeA4KAkgooNaWPL

Når din webshop er mere oppe at køre, og du er blevet klogere på dit produkt, så kan du hyre en professionel til at hjælpe dig videre med en seriøs SEO-indsats.

mvh

Tobias Ehlig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)