Hej Aminoer, Jeg har fundet et fint design til min hjemmeside vedrørende sport og betting. Dog vil jeg ikke rigtigt igang, før jeg ved, hvordan jeg kan skaffe billeder til bettinganalyserne samt de andre generelle indlæg om sportsverdenen, der kommer. Har i nogen ideer til, hvordan jeg kan skaffe billeder? Vil ikke bruge penge på billeder nemlig. Kan jeg eventuelt tage nogle selv, eller bliver det for dårligt? Jeg kommer højst sandsynligt ud med en analyse til Dortmunnd - Madrid i morgen, og kan jeg da godt gøre det her, eller er det no go? Eventuelt andre forslag? Mvh Mathias Kock :) |
Hvis du leder efter gratis stockphotos, kan de findes på http://www.sxc.hu/
Med hensyn til din anvendelse af klublogoer, har jeg set flere blogejere der er blevet kontaktet af diverse fodboldklubber, om at fjerne deres logo, da de ikke har fået tilladelse til at anvende denne.
Så umiddelbart kan du jo skrive en mail til klubbernes kontakt/presseansvarlige og spørge pænt, det tager ikke mere end en times tid, såfremt du typisk laver analyser på de store CL, PL, Bundesliga og La Liga. :-)