Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste platform til webshop??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Fra  REVCHBEK AARHUS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg skal til at starte egen webshop, og søger anbefalinger til at vælge platform til denne...
Det skal være noget som jeg selv (uden de store IT kundskaber men lyst til at lære Smile) kan sætte op og administrere - har kig på forskellige WordPress eCommerce templates, men vil først lige høre om nogen herinde har gode eller dårlige erfaringer med dette eller andre?

Hilsen Marie

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:20

Hvis du ønsker en let tilgængelig, samt god platform vil jeg vove at påstå Prestashop eller Magento skal være din foretrukne platform!

Prestashop bruger jeg selv - du kan se min side i min signatur og se om det fungerer. - Jeg er tilfreds med prestashop - so far!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Fra  EUROWEBSITES ApS Skrevet kl. 13:21

Jeg vil helt klart anbefale dig at kigge på dette woocommerce: http://www.woothemes.com/product-category/themes/woocommerce/ de har oprindeligt lavet en Webshop PLUGIN til Wordpress som fungerer rigtigt godt.

Endnu bedre så har de også lavet en række Wordpress temaer som går hånd i hånd med deres Webshop.

De har osgå en række tilbehør såsom Widget slider mv.

Dette er min anbefaling.

God fornøjelse og

Med venlig hilsen

Preben

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 12
Fra  REVCHBEK AARHUS Skrevet kl. 13:32

Tusind tak for tips til jer begge - jeg tjekker det ud! God dag :-)

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:20

jeg synes Wordpress er rigtig godt og nemt. Der findes mange løsninger og rigtig mange der kan hjælpe dig. Men der findes selvfølgelig også mange andre løsninger som du kan prøve af. Wordpress får + herfra ;-) 

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 15:44

Jeg synes SmartWeb er dejlig nemt og overskueligt! 

Anbefaling herfra!

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:52

Jeg vil ligesom Richard anbefale dig at kigge på PrestaShop som er en fantastisk open-source løsning.. Super nemt at komme i gang med selv, for den der ikke har noget kode erfaring. Der er et super godt community omkring PrestaShop hvor man finde gratis eller betalte moduler til det meste.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:54

Som udgangspunkt ville jeg nok se på hvad der skal sælge, før jeg kom med en idé om hvilken platform der skal benyttes. Hvis du har få produkter og ikke har behov for senere at f.eks. opgradere din shop med interface til lagerstyring m.v. så er Woocommerce sikkert fint.

Hvis du har ambitioner om det skal blive en stor shop, hvor der kan udvides med et utal af ekstra moduler, så skal du tage et kig på Magento - de er uden tvivl en af de mest seriøse platforme. Samtidig er der enestående hjælp at hente blandt verdens tusindevis af brugere.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du får ligeså mange forskellige anbefalinger, som der findes open-source-løsninger.

Nu er jeg ikke selv webshop-ejer endnu, men jeg har prøvet at lege lidt med både Prestashop, Magento, WooCommerce (Wordpress), og så en mere jeg ikke kan huske navnet på.

De er allesammen rimelig brugervenlige, og det man ikke kan finde ud af, kan man med garanti slå op, eller få nogen til at kode for sig.

Mit råd vil være: Prøv dig lidt frem og se hvad der føles nemmest og mest intuitivt for dig. Når du så nogenlunde har sat dig fast på hvad du vil have, prøver du at arbejde lidt mere i det.

Vh Mark

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 12
Fra  REVCHBEK AARHUS Skrevet kl. 16:45

Mark J, det er selvfølgelig et temperaments spørgsmål som du siger...ikke desto mindre meget rart at høre om andres erfaring...

Tak til jer alle Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)