Jeg er så taknemmelig for at være iværksætter, og er passioneret på det jeg laver. Det er min drivkraft. I de første to år var jeg meget aktiv på Amino og kunne ikke undværre alle de gode råd. Det gav mig rygstødet til at komme i den rigtige retning.
Nu står jeg overfor at skulle ansætte og gøre min virksomhed landsdækkende i 2020, det er det jeg drømmer om. Jeg udgiver desuden en bog til september som handler om filosofisk coaching.
tillykke med jubilæet - og dejligt at se, at det ikke stopper der. Selv når målet er nået skal der nye mål og delmål til, så virksomheden og tankestrømmen aldrig stopper. At se en virksomhed blomstre er noget af det smukkeste der findes, især når man tænker på alle de tanker, timer, sved og tårer der ofte ligger i en opstart.
Ja, vi ved godt at det ikke kommer af sig selv... der skal arbejdes for at skabe resultater. Og altid være forud med hvilken vision man har for sin virksomhed.
Jeg har en drøm og jeg gør alt hvad jeg kan for at opnå den....
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn