Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ved at gå i stå!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde. 

Jeg har mit lille firma med brand og redningsrelaterede produkter. Både beredskabsvagter til events, kurser og udstyrssalg. 
Men er gået i stå med brandingen af mig selv, kan ikke rigtig komme på ideer til at nå nye kunder.

Det er specielt på delen med førstehjælpsvagter og kurser jeg er gået i stå. 

Håber der er nogle kreative hoveder i blandt, der vil give mig et skub i den rigtige retning :)

Lidt om os, kan ses på www.brandabc.dk 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Da jeg kom ind på din hjemmeside så fik jeg lyst til at smutte med det samme.. På mig virker det til et hobby-projekt og jeg synes du skulle bruge nogen penge på at få en rigtig lækker hjemmeside med gode beskrivelser af det du gør, god opsætning og billeder.

Du kan lave så meget markedsføring du vil, men din hjemmeside er dit ansigt ud af til og det skal være meget bedre.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i. 

Har selv opsat hjemmesiden i Joomla, og kan sagtens gøres bedre. 
Syntes bare ikke man får en ordentlig hjemmeside, uden at hoste op med 
15-20´000,- og det har jeg ikke økonomien til.  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må bruge penge for, at tjene penge.. Men er nu helt sikker på, at der er personer her på Amino som kan hjælpe dig og gøre det billgere i forhold til det du har brug for. Det er jo en simpel hjemmeside som skal laves og synes du skal undersøge nogen muligheder inden du skyder det ned.

Er helt sikker på, at det kan gøres for under 10.000 kr.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen vil da helt klart undersøge mulighederne, og mange tak for din feedback :)

I samme omgang kan jeg jo sige, at er der folk herinde, med erfaring i at lave 
en fangene hjemmeside, som ser dette her, må i meget gerne skrive eller ringe til mig :)

// Kim 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, din hjemmeside gør overhovedet ikke det den skal - nemlig vise din virksomhed og dens produkter på bedst tænkelige måde så det også konverterer til salg -invester i et redesign af en professionel!

vh T :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

En metode er at samle inspiration fra konkurrenter. Måske ikke for at kopiere, men for at se hvordan de gør tingene, og se om man måske kan lave det anderledes og bedre.

Se for eksempel ham her:

http://foerstehjaelp.nu/

Der er lidt billeder, priser og andre ting som virker ret overbevisende.

End anden ting er din ranking i Google. Hvordan ser din ranking ud på for eksempel ordet "førstehjælpsvagt"? Her kan du nemt gøre noget arbejde for at forbedre din ranking så personer som søger efter førstehjælpsvagter kan finde dig.

Mvh

Bengt

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg er uddannet ambulance redder, og i sin tid også brandmand fra beredskabet, så man kan sige jeg har en del branche kendskab.. Kan du ikke sende mig en mail på info@md-solutions.dk så vil jeg gerne hjælpe dig med at få en seriøs side på benene til en meget overkommelig pris.

Mvh Michal Johansen

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)