Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad skal jeg efter HHX?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en frisk fyr på 20 år som er færdig med HHX om 2 måneder. Jeg har bare et problem, jeg ved ikke hvad jeg skal efter!? Jeg er skoletræt og vil ikke læse videre. Jeg har søgt information om nogle forskellige job muligheder på nettet uden resultat. Jeg har bla. kigget på kørende sælger, da jeg finder salg af produkter spændene. Er der nogen der kan hjælpe mig med ideer til jobs hvor man arbejder med salg? evt. også job med marketing. Husk jeg har "kun" en HHX! 

1000 tak på forhånd. 

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:44

Hej Jonas

Har du overvejet en elevplads? Evt. som salgsassistent i en butik eller som kontorelev indenfor kundeservice?

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Skrevet kl. 15:05

Jeg har overvejet elev plads, bland andet hos TDC. Jeg bor i sydjylland og kunne derfor godt tænke mig at finde et arbejde eller en elev plads her. Kan en elev plads ved en virksomhed forberede mig på at blive kørende sælger? 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:07

Der findes vel en sælger udd hvor du kan være ved firmaet og sådan og kun være på skole til eksamener, hvis man overhovedet har den slags som sælger :D? (Aner intet om udd.)

Kender en (min søsters kæreste) som er uddannet sælger ved Just-eat, skulle ikke mene at huske han var andre steder end ved JE..

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:09

Hvorfor ikke starte som selvstændig? Det kunne både være med en webshop eller du kunne prøve kræfter med affiliate marketing. Der er hvert fald rigtig mange muligheder for at tjene på nettet. Det vigtigste af alt er, at du finder noget du brænder for, for så er chancen for succes meget større.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Skrevet kl. 17:06

Hej Martin. 

Jeg har haft en lille drøm om at blive selvstændig siden 9. klasse og har egentlig været ved at starte en webshop. Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er "affiliate marketing"? :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har du af interesser og hobbier? Ideen med at blive kørende sælger er ikke tosset. Men du kunne måske også gøre nogle af dine interesser eller hobbier til levevej, tænker jeg.

Du er ung og kan prøve alt muligt af, før du lander på det mange kalder den rette hylde. 

Så bare gør et eller andet i stedet for at gå rundt og vente på, at åbenbaringen om din fremtid indfinder sig.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:02

En elevplads vil sagtens kunne forberede dig på at blive kørende sælger!

Så det ville være en rigtig god ide.. og så når de to år er gået, kan det jo være at du får lyst til at læse videre..

Mvh Tobias.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:29

Jonas Madsen:

Hej Martin. 

Jeg har haft en lille drøm om at blive selvstændig siden 9. klasse og har egentlig været ved at starte en webshop. Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er "affiliate marketing"? :) 

Hej igen,

Det er bestemt ikke noget dumt spørgsmål. Du kan blive klogere på affiliate marketing her: http://oad.dk/hvad-er-affiliate-marketing/

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Skrevet kl. 20:36

Kan en elevplads hos TDC forberede mig på at blive kørende sælger? Har du nogle forslag til elevpladser hos sælgere? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)