Jeg er helt nystartet tekstforfatter med et stærkt ønske om at komme i gang med at skrive præcise, spændende og fængende tekster.
Jeg er uddannet lærer (er udskolingslærer) og skriver på engelsk og dansk. Min personlige profil kan kendetegnes ved originalitet, grundighed, opfindsomhed, højt fagligt niveau og utrættelig energi. Jeg spænder bredt og har indsigt i mange typer erhverv; hvilket betyder, at jeg har forståelse for netop din virksomheds behov og målgruppe.
Intet er for stort, intet er for småt! Så kom glad og frisk og lad mig høre om dine ønsker. Eftersom jeg er ny og ikke har erfaring med at forfatte tekster i salgsøjemed, tilbyder jeg billige priser for at komme i gang og gøre mig nogle erfaringer.
Jeg har nogle tekster omkring love jeg gerne vil have skrevet, det vil kræve lidt research, men ikke mere end ellers tror jeg. Hvad er priserne i den genre? 2-3 tekster på 400-500 ord hver.
Jeg vil gerne se på dine lovtekster. Det er svært for mig at oplyse pris, da jeg er helt ny, men hvor meget vil du betale?
Jeg er meget dygtig til at skrive korrekt og vant til at spotte fejl. Derfor mener jeg, at lovtekster lige må være min boldgade. Mht research har jeg ingen idé om, hvad det kræver af tid og indsats, men vi kan måske starte med én tekst og så aftale en pris der ud fra?