Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg er lige blevet accepteret af Google Adsense, og kan begynde at implementere reklamerne på min side. Problemet er bare, at jeg efter at have læst deres programpolitik igennem, ikke overholder deres politikker. Problemet drejer sig om, at jeg skal lave en side om privatlivs- og cookie politik.

I deres politik står der følgende: 

"Du skal have og følge en passende politik om beskyttelse af privatlivets fred, som tydeligt angiver, at tredjemand kan anbringe og læse cookies på Dine brugeres browser, eller anvender "web beacons" til at indsamle oplysninger, mens der vises annoncer på Dit websted. Din politik om beskyttelse af privatlivets fred bør også indeholde oplysninger om brugeres muligheder for at håndtere cookies. "

Er der en vant Adsense bruger, der kan hjælpe mig med hvordan, jeg laver sådan en?

M.v.h .

Anders

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 12:56

Nogen, der kan hjælpe mig?? :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:25

AndersMøller:
Problemet drejer sig om, at jeg skal lave en side om privatlivs- og cookie politik.

Den skal du under alle omstændigheder have lavet, da det er vedtaget ved lov. Lige nu er der ingen konsekvenser ved ikke at overholde den, men jeg er ret sikker på at der bliver strammet op på dette i en overskuelig fremtid.

Så du kan lige så godt lave den med det samme, så du både overholder Googles vilkår og lovgivningen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:30

Til opretter:

jeg har ikke sådan en side, da som "igang" siger, så sker der intet ved ikke at have.

Og på en affiliate side som f.eks. anmelder spil eller et eller andet som faktisk ikke kræver "troværdighed", så det i mine øjne ligemeget :-D

Jeg har aldrig haft sådan en side, heller ikke ved brug af Adsense, og jeg fik da ingen sure miner :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:55

http://www.serprank.com/privacy-policy-generator/ 

Lav en på ovenstående link, eller søg på Google efter "Google Privacy Policy generator". Du skal ifølge loven have en privacy policy, der beskriver hvilke cookies din side benytter sig af, og hvad disse cookies bruges til. Jeg må indrømme at jeg ikke er helt inde i hvordan reglerne er, men hvis jeg var dig, så ville jeg anvende sådan en generator som jeg linker til, og så oversætte det til dansk.

Vil du være helt sikker på at have fået alt med, så tag et kig på nogle af de rigtig skarpe affiliate-sider, som der findes bunkevis af.

God fornøjelse :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 23:19

Mange tak for svarene - især dit Thomas. Det kan bruges :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)